مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمانشاه گفت : 510 میلیون تومان برای مرمت حمام حاج شهبازخان در نظر گرفته شده است .

بالایی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، گفت : حمام های مشهور و تاریخی در سطح شهر کرمانشاه وجود دارد که کارهای مرمتی در حمام حاج شهبازخان انجام شده و اکنون در مرحله بهره برداری قرار دارد و این مرکز از زیباترین حمام های کرمانشاه است که در مرکز شهر واقع شده است.

وی گفت : برای مرمت و احیای این حمام در سال 95 به میزان 460 میلیون تومان و در سال 96 به میزان 50 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شد.

بالایی از اعتبار 150 میلیون تومانی برای بازسازی حمام نظام الملک در سال 95 خبر داد و افزود: این اعتبار در سال 96 به میزان 250 میلیون تومان بوده است.

وی افزود : قراردادی از سوی میراث فرهنگی با یونیدو (مرکز خلاقیت صنایع دستی یونسکو) منعقد شده تا این حمام به یونیدو برای بهره برداری مرکز خلاقیت صنایع دستی استان واگذار شود تا از این طریق به احیا و گسترش تکنیک صنایع دستی اقدام شود و هم اکنون کار در مراحل پایانی قرار دارد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

حمام های مشهور و تاریخی در سطح شهر کرمانشاه وجود دارد

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.