در مراسمی نخستین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهرستان فسا گشایش یافت.

افتتاح اولین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در فسابه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ نجیبی معاون قضایی دادگستری استان فارس در این مراسم گفت: این بیست و دومین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در استان فارس است که قرار در راستای سیاست‌های تکریم مراجعین به دادگستری و تسهیل در امور قضایی در خدمت مردم انجام وظیفه کند.

وی افزود: با راه اندازی این دفاتر ثبت دادخواست‌ها حقوقی و ارجاع آن به شعب رسیدگی کننده پرونده قضایی به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و دیگر نیازی به حضور مستقیم افراد به دادگستری نیست.

نجیبی با بیان اینکه قرار است تا پایان امسال در تمامی نقاط استان فارس که دارای مجتمع قضایی هستند دفاتر خدمات الکترونیک قضایی راه اندازی شود، ادامه داد: به زودی در سایر شهر‌ها و بخش‌های استان نیز این دفاتر راه اندازی خواهد شد و مردم می‌توانند با مراجعه به این دفاتر از فضای مطلوب و شایسته خدمات رسانی به آن‌ها برخوردار شوند و دادخواست‌های قضایی خود را تقدیم کنند.

گفتنی است دفتر خدمات الکترونیکی قضایی شهرستان فسا با سرمایه بخش خصوصی به نشانی فسا، چهار راه ناصر خسرو، روبه روی پمپ گاز از امروز کار خود را آغاز کرد.

شهرستان فسا در ۱۴۰ کیلومتری جنوب شرق شیراز است.
انتهای پیام/ر

راه اندازی دفتر خدمات الکترونیک قضایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار