هتل بین الحرمین در بافت تاریخی- فرهنگی شیراز افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مصیب امیری مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس با اشاره افتتاح هتل بین الحرمین اظهار کرد: هتل بین الحرمین با سرمایه گذاری ۴۲ میلیارد تومان و با متراژ ۳ هزار و ۷۰۰ متر مربع و زیر بنای ۷ هزار متر مربع در بافت تاریخی- فرهنگی شیراز بنا شده است.

وی ادامه داد: این هتل با ظرفیت ۶۰ اتاق و ۱۲۰ تخت ساخته شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس اضافه کرد: با افتتاح هتل بین الحرمین زمینه اشتغال ۷۰ نفر به صورت مستقیم و حدود ۲۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم امکانپذیر شده است.

مصیب امیری تصریح کرد: توسعه و ایجاد زیر ساخت‌های گردشگری در منطقه غنی تاریخی- فرهنگی شیراز، فرصتی را برای گردشگران داخلی و خارجی فراهم می‌آورد تا در سفر خود در فضا‌های متفاوت گردشگری اقامت داشته باشند.

مدیرکل میراث فرهنگی فارس با بیان اینکه در حال حاضر ۹۱ هتل با ظرفیت ۷ هزار و ۵۸۳ اتاق در فارس وجود دارد، افزود: با افتتاح هتل بین الحرمین و افزوده شدن ۶۰ اتاق دیگر، تعداد اتاق‌های هتل‌های فارس به ۷ هزار و ۶۴۳ اتاق می‌رسد.

امیری اضافه کرد: همچنین تعداد تخت‌های استان هم که در این هتل‌ها ۱۸ هزار و ۱۷ تخت بود به حدود ۱۸ هزار و ۱۳۷ تخت افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/ن

افتتاح هتل در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار