مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اهواز گفت: عملیات اجرایی احداث پارک هنر در حاشیه رودخانه کارون در محدوده این کلانشهر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، قادر کعب عمیر، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کلانشهر اهواز در خصوص احداث پارک هنر در این کلانشهر بیان داشت: عملیات اجرایی احداث این پارک در مساحتی بیش از یک هکتار از هفته گذشته در محل پارک مالیات در بلوار ساحلی غربی آغاز گردید.

وی به احداث این پارک در حاشیه رودخانه کارون اشاره و تصریح کرد: به دلیل اینکه غروب ‌های اهواز در ساحل کارون قابل مشاهده است، این پارک برای کار هنرمندان مناسب خواهد بود.

کعب عمیر با اشاره به اینکه احداث این پارک طی 2 ماه انجام می شود، اذعان داشت: حداکثر تا مهرماه به بهره ‌برداری خواهد ‌رسید.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اهواز هدف از احداث این پارک را ترویج هنر ایرانی اسلامی و مجسمه‌سازی عنوان و اظهار کرد: پس از برگزاری سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی در اهواز و ساخت 25 اثر هنری در این سمپوزیوم، در صدد بودیم مکانی مختص هنرمندان ایجاد نماییم.

این مقام مسئول با بیان اینکه این پارک ظرفیت جانمایی 100 اثر هنری را دارد، افزود: این پارک به گونه‌ای طراحی شده است که آثار سمپوزیوم‌های بعدی اهواز را در خود جای دهد و مقرر است سمپوزیوم‌های بعدی امسال با مصالحی از جمله آهن و اشیای دورریختنی برگزار گردد.

انتهای پیام/گ

احداث پارک در اهواز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.