فرمانده پلیس راه ‌آهن کشور گفت: امروز مجموعه ناجا افتخار 30 میلیون خدمت به مردم ایران را در کارنامه خود دارد و این جهاد در راه خدا و خدمتی بس شیرین است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛سردار سرتیپ دوم علیرضا اکبرشاهی فرمانده پلیس راه ‌آهن کشور در آئين تكريم و معارفه رئیس پلیس راه‌آهن استان خراسان رضوی که با حضور معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی خراسان رضوی و مدیرکل راه آهن استان برگزار شد گفت: پلیس راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران به عنوان متولی نظم و امنیت ناوگان ریلی کشور در سرما و گرما و در روز و شب در حال خدمت و جهاد است چرا که هدف ما جلب رضايت مردم به عنوان مهم‌ ترين سرمايه اجتماعي پليس است .

وی افزود :امنیت یکی از اصلی‌ترین نیازهای جامعه پویا، یک فرآیند و محصول اجتماعی می‌باشد و با مشارکت هدفمند مردم و دستگاه‌های مسئول از جمله نیروی انتظامی محقق می‌شود .

سردار اکبرشاهی، خدمات پلیس راه‌ آهن استان خراسان رضوی به 15 میلیون زائر سراسر کشور که با استفاده از ناوگان ریلی به مشهدالرضا(ع) سفر می‌کنند را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: تامین نظم و امنیت 13 هزار کیلومتر از خطوط گسترده ریلی جمهوری اسلامی ایران بر عهده پلیس راه آهن کشور است و در کنار گسترش و پیشرفت این ناوگان، پیوست امنیتی آن بر عهده ناجا می‌باشد که برنامه‌ریزی آن به صورت دقیق انجام می‌شود.

وی خدمت به زائران امام رضا (ع) را افتخاری بزرگ برای پلیس راه‌آهن کشور دانست و گفت: با عنایت خداوند متعال، پلیس راه آهن کشور در ماموریت‌های مختلف خود از جمله امنیتی، فرهنگی و اجتماعی خوش درخشیده است و شاهد پیشرفت چشمگیر این پلیس هستیم .

درپایان اين مراسم از زحمات سرهنگ غلامرضا شیروانی تقدير و سرهنگ نیازی‌پور به عنوان رئیس پلیس راه‌ آهن خراسان رضوی منصوب شد.


انتهای پیام// ز.پ

 

 

برگزاری آئين تكريم و معارفه رئیس پلیس راه‌آهن استان خراسان رضوی

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.