مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: دانش آموزان خوزستانی موفق شدند 6 عنوان برتر نوزدهمین جشنواره کشوری هنرهای تجسمی را کسب نمایند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد تقی‌زاده، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به برگزاری نوزدهمین دوره جشنواره کشوری هنرهای تجسمی بیان داشت: این جشنواره با حضور بیش از یک هزار هنرجو از ۲۶ استان کشور در شهرکرد برگزار گردید.

وی با بیان اینکه تیم اعزامی خوزستان به این دوره از جشنواره متشکل از 6 هنرجو بود تصریح کرد: دانش آموزان خوزستانی موفق شدند 6 عنوان برتر کشوری را از آن خود نمایند.

تقی‌زاده به کسب رتبه‌های برتر توسط هنرجویان خوزستانی اشاره کرد و اذعان داشت: مریم رشیدی هنرجوی ناحیه ۳ اهواز موفق به کسب رتبه اول این جشنواره در رشته تصویرسازی دیجیتال شد، همچنین پرنیا زعفران‌زاده دیگر هنرجوی این ناحیه توانست با پیشی گرفتن از سایر رقبا عنوان دومی این جشنواره را در رشته چاپ لینولئوم (گرافیک) از آن خود کند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در ادامه افزود: تارا ابن‌قاسم از ناحیه ۳ اهواز موفق به کسب رتبه دوم این جشنواره کشوری در رشته پیکتوگرام شد، رعنا نوروزی هنرجوی ناحیه ۳ اهواز نیز توانست با کسب حدنصاب امتیازی به رتبه دوم این رقابت‌ها در رشته لوگوتایپ دست پیدا کند.

این مقام مسئول بیان کرد: محمد حزباوی هنرجوی شهرستان کارون نیز رتبه سوم در رشته معماری تزیینات داخلی را کسب کرد، همچنین مهگل گیلانی دانش‌آموز ناحیه یک توانست رتبه سوم این رقابت ها را در رشته چاپ روی شیشه (گرافیک) را تصاحب کند.

محمد تقی زاده با بیان اینکه مرحله اول این جشنواره شاهد حضور ۹ هزار و ۳۳۱ اثر دانش‌آموزی از سراسر کشور بود، افزود: در این مرحله ۱۷۳ اثر از خوزستان در 7 رشته مختلف شرکت داده شد که از این تعداد ۳۳ اثر موفق به راهیابی به مرحله بعد شدند و پس از داوری آثار 6 اثر به مرحله نهایی این جشنواره در شهرکرد راه یافتند.

وی در پایان ضمن قدردانی از زحمات هنرجویان و هنرآموزانی که در کسب این موفقیت سهیم بودند، اذعان داشت: توجه به رویکرد مهارت‌ آموزی و آموزش حرفه‌محور از مهم ترین اولویت‌های برنامه توسعه آموزش و پرورش خوزستان است.

انتهای پیام/گ

درخشش دانش آموزان در جشنواره هنر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.