جشنواره هنر و مقاومت دزفول با هدف گرامی داشت شهدای پایتخت مقاومت ایران، به مناسبت چهارم خرداد برگزار می گردد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شهردار دزفول گفت: توجه به رشد و اعتلای فرهنگ ایثار و مقاومت یک نیاز مهم فرهنگی و اجتماعی است که زمینه رشد ارزش‌های اسلامی و انقلابی را به نحوی مطلوب در جامعه فراهم می‌کند.

محمدرضا کرمی‌نژاد اظهار داشت: به همین جهت و با هدف رشد و تعالی فرهنگ ایثار و مقاومت و تجلیل از نقش مردم دزفول در دوران هشت سال دفاع مقدس، برنامه‌های متنوعی در این روز و با همکاری اقشار مختلف اجتماعی در این شهرستان برگزار می‌شود.

شهردار دزفول عنوان کرد:  برگزاری جشنواره هنر و مقاومت دزفول در این شهرستان و با هدف گرامی داشت شهدای شهر ولایت مدار دزفول یکی از این برنامه‌ها است که به مناسبت چهارم خرداد ماه در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: جشنواره کشوری هنر مقاومت دزفول با موضوعات گرافیک، نقاشی، عکس و خوشنویسی برگزار و با اهدای جوایزی از آثار برگزیده تقدیر خواهد شد.

کرمی نژاد بیان کرد: آثار برگزیده این نمایشگاه پس از انتخاب، هیئت داوران در  گالری ژرفای هنر و برای ارائه و بازدید علاقه مندان برپا خواهد شد.

وی اضافه کرد:  هم چنین جشن بزرگ روز دزفول، شامل برنامه‌های شاد و متنوع در مورخه پنجشنبه 6 خرداد ساعت 21 در محل پارک بزرگ دولت توسط شهرداری دزفول برگزار خواهد شد.

شهردار دزفول بیان کرد: آذین بندی سطح شهر، فضاسازی محیطی و برگزاری پیاده روی همگانی مسابقه تیراندازی با تفنگ بادی برای بانوان شاغل در شهرداری و یک دوره مسابقه مینی فوتبال برای آقایان شاغل در شهرداری دزفول از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده توسط شهرداری برای پاسداشت چهارم خرداد در دزفول است.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.