كلاس دانش افزايى مربيان كاراته منطقه ٣ كشور با حضور 150 شرکت کننده از استان های کرمان، سيستان و بلوچستان و هرمزگان به ميزبانى كرمان آغاز شد.

احمد امیری، رییس هیئت کاراته استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: دوره آموزشى دانش افزايى مربيگرى كاراته منطقه ٣ كشور به ميزبانى هيئت كاراته استان كرمان با حضور مربيان استان هاى سيستان و بلوچستان، هرمزگان و كرمان آغاز شد.

وی به برنامه زمانبندی و محل برگزاری کلاسهای تئوری و عملی اشاره کرد و گفت: کلاس تئوری با حضور تمامی مربیان اعم از بانوان و آقایان از ساعت 8 صبح امروز تا 12 با تدریس منصور صاحب الزمانی، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید باهنر کرمان در سالن آمفی تئاتر جمعیت هلال احمر استان کرمان واقع در جاده تهران، نرسیده به پل راه آهن، خیابان هلال احمر برگزار شد.

وی افزود: کلاس عملی آقایان در بخش کنترلی در قسمت کومیته ساعت 15 تا 17 با تدریس سعید حسنی پور، مربی تیم ملی بزرگسالان ایران و در قسمت کاتا ساعت: 17 تا 19 با تدریس  مهدی محمدی، مربی اسبق تیم ملی نوجوانان، مسعود دانشور، مربی تیم ملی جوانان و مصطفی پور جلالی قهرمان اسبق جهان در باشگاه شهدا واقع در خیابان شهید رجایی(خورشید) برگزار می شود.

امیری تصریح کرد: کلاس عملی بانوان نیز در بخش کنترلی در قسمت کومیته ساعت 15 تا 17 با تدریس الهه رضازاده، مربی تیم ملی بزرگسالان ایران و در قسمت کاتا ساعت 17 تا 19 با تدریس  ادهمی، مربی تیم ملی جوانان در باشگاه الماس واقع در بلوار فردوسی، کوچه شماره 12 برگزار می شود.

وی یادآور شد: کلاس عملی آقایان و بانوان در بخش سبک های آزاد هم ساعت 15 تا 19 با تدریس داوود دانشفر، قهرمان و مربی سابق تیم ملی در باشگاه مرحوم وزیری واقع در خیابان بهمنیار برگزار می شود.

امیری افزود: در پایان دوره، از فدراسیون به شرکت کنندگان گواهینامه  اعطا می شود.

انتهای پیام/ب

برگزاری كلاس دانش افزايى مربيان كاراته منطقه ٣ كشور در کرمان

برچسب ها: اخبار ورزشی ، کاراته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار