مدیر بازرگانی و تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: به منظور تعدیل قیمت و تنظیم بازار تخم مرغ موضوع در کمیسیون تنظیم بازار خراسان رضوی مطرح و به زودی طرحی با هدف کاهش قیمت این محصول اجرا خواهد شد.

افزایش مصرف تخم مرغ عامل رشد قیمت این محصول استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ سیدحمیدرضا جوادی مدیر بازرگانی و تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: در پی گرمای هوا طی یک ماه گذشته مصرف تخم مرغ بین مردم و صنایع تبدیلی به شدت کاهش یافته بود، اما با بهتر شدن هوا و کاهش دما طی هفته اخیر و افزایش دوباره مصرف، شاهد رشد قیمتی این محصول هستیم.

وی افزود: البته عده‌ای سودجو نیز با هدف سوءاستفاده از شرایط موجود اقدام به احتکار و عرضه نکردن تخم مرغ می‌کنند که با این موارد به شدت برخورد قانونی می‌شود.

مدیر بازرگانی و تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی با اشاره به نشست کمیته استانی تنظیم محصولات کشاورزی گفت: بر اساس بررسی‌ها و گزارش ها، ذخایر نهاد‌ه های دامی و کشاورزی شامل کود، سم و بذر، دارو‌های دام و طیور و موارد مشابه و همچنین ذخایر غذایی در خراسان رضوی به حد مطلوب فراهم و موجود است.

گفتنی است قیمت تخم مرغ امروز  در مرغداری به ازای هر کیلوگرم 80 هزار ریال و قیمت عرضه به مصرف کننده در مشهد 110 هزار ریال بوده است.
 
انتهای پیام// ه.ز
 

تعدیل قیمت تخم مرغ در روزهای آینده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.