مدیرکل مدیریت بحران مازندران از وقوع سیلاب در برخی از ارتفاعات مناطق نور، سوادکوه و کیاسر و آماده باش نیرو‌های امدادی و خدماتی خبر داد.

احمدی مدیرکل مدیریت بحران مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،با بیان اینکه حدود ساعت ۱۴ امروز بارش‌های رگباری در ارتفاعات شهرستان نور آغاز شده بود، گفت: نیرو‌های خدماتی و امدادی این شهرستان به منظور امدادرسانی به مردم منطقه برای پیشگیری از وقوع سیلاب در حالت آماده باش قرار گرفتند.

وی افزود: بارش رگباری در این منطقه پایان یافت و موردی از جاری شدن سیلاب و روان آب در ارتفاعات و بالادست گزارش نشده است.

احمدی به بارش‌های رگباری سیل آسا در برخی از مناطق سوادکوه از جمله خطیر کوه، ملرد و کنگلو اشاره کرد و گفت: در همان ساعات اولیه شروع بارش‌های رگباری نیرو‌های خدماتی و امدادی هلال احمر، راهداری، شهرداری، جهاد کشاورزی و شرکت‌های خصوصی معادن شهرستان‌ها پل سفید و زیرآب آماده باش داده  و به منطقه اعزام شدند.


بیشتر بخوانید: وقوع سیلاب در برخی روستا‌های زیرآب


مدیرکل مدیریت بحران مازندران با بیان اینکه هم اکنون بارندگی شدید در سوادکوه و کیاسر ادامه دارد، افزود: از ساعات اولیه گزارش سیلاب در این مناطق تاکنون آبگرفتگی منازل مسکونی و تلفات جانی گزارش نشده است.

احمدی افزود: نیرو‌های هلال احمر در کناره رودخانه‌های سوادکوه، زیرآب، نور و کیاسر با موتور و بلندگو اعلام کردند که مردم در حریم رودخانه نمانند و استراحت نکنند.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: نیرو‌های هلال احمر، اداره راه و شهرداری‌ها با هماهنگی فرمانداری‌ها تا پایان بارندگی‌ها در آماده باش کامل به سر می‌برند.

انتهای پیام/آ


هشدار نسبت به وقوع سیلاب در سوادکوه و کیاسر

برچسب ها: حادثه ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.