آسمان مازندران امروز دوشنبه ۲۱ خرداد نیمه ابری همراه با بارش پراکنده باران ورعد وبرق پیش بینی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، احمد اسدی معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: بر اساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی، وضعیت جوی استان امروز دوشنبه ۲۱ خردادماه صاف تا نیمه ابری از بعدازظهر با افزایش ابر، وزش باد و در ارتفاعات با رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

وی افزود: هوای استان از روز سه شنبه و چهارشنبه ۲۲ و ۲۳ خرداد بمدت دو روز نیمه ابری تا ابری گاهی همراه با رگبار باران، رعد و برق، وزش باد، کاهش نسبی دما پیش بینی می‌شود.

اسدی گفت: هوای مازندران آخر هفته نیز نیمه ابری در ارتفاعات و ساعات بعداز ظهر با افزایش ابر ووزش باد، بارش باران و رعد برق خواهد بود.

علی اصغر احمدی مدیرکل مدیریت بحران مازندران نیز در خصوص احتمال جاری شدن سیلاب در رودخانه‌ها تا اواسط همین هفته هشدار داد و گفت: شهروندان مازندرانی و مسافران شمال با توجه به احتمال بارش‌های رگباری از کوهپیمایی، برپایی چادر و اقامت در بستر و حاشیه رودخانه‌ها و مناطق کوهستانی سیل گیر خودداری کنند.

وی به احتمال بالا آمدن آب رودخانه‌ها و مواج شدن دریا در این مدت اشاره کرد و گفت: مسافران از قایقرانی، شنا و ورزش‌های آبی هنگام مواج و طوفانی بودن دریا خودداری کنند.

وی با بیان اینکه فعالان آبزی پروری نیز برای پیشگیری از خسارت اقدامات لازم را انجام دهند از دامداران خواست هنگام بارش و رعد و برق دام‌های خود را در مناطق امن نگهداری کنند.

انتهای پیام/ آ.

هوای مازندران  نیمه ابری

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.