جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت: مهمترین هدف نیروی انتظامی جلب رضایت مردم و ارتقای احساس امنیت در جامعه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی جانشین فرمانده انتظامی مازندران درمراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر با اشاره به اینکه ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و جلب رضایتمندی آنان از مهمترین اهداف نیروی انتظامی است، گفت: مشارکت مردم و همه دستگاه‌های متولی امنیت از دیگر عوامل موثر در موفقیت پلیس به شمار می‌روند.

وی افزود: مردم در مقابل مشارکت و تعامل سازنده خود با پلیس، از پلیس انتظار امنیت دارند و پلیس نیز می‌تواند با مشارکت مردم و سایر دستگاه‌های دولتی با انعکاس عملکرد خود در سطح جامعه ضریب احساس امنیت که مهمتر از امنیت است را در بین شهروندان افزایش دهد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران نیرو‌های مسلح را نمادی از نظم و انضباط معنوی و ظاهری در جامعه برشمرد و گفت:: خدمت در نیروی انتظامی و تامین امنیت مردم از بزرگترین افتخاراتی است که نصیب کارکنان این نیرو شده است.

سرهنگ مفخمی با بیان اینکه پلیس از جایگاه ویژه‌ای در بین مردم برخوردار است و این امر مدیون خدمات یکایک کارکنان جان برکف این نیروی خدوم است، افزود: مهمترین هدف نیروی انتظامی جلب رضایت عمومی و ایجاد امنیت پایدار در جامعه است و امروز پلیس جمهوری اسلامی به عنوان پلیس مردم محور در کنار مردم و همراه مردم است.

مفخمی شهرستانی افزود: مردم ایران اسلامی به این بصیرت رسیده اند که خوب و بد و دوست و دشمن را از هم به خوبی تشخیص دهند و این نشان از بصیرت بالای آنان است.

در پایان این مراسم از تلاش‌ها و خدمات ارزنده سرهنگ شعبان مهری قدردانی شد و طی حکمی از سوی فرمانده انتظامی استان، سرهنگ قاسم محمدی به عنوان فرمانده انتظامی این شهرستان منصوب شد.
انتهای پیام/آ


ایجاد امنیت پایدار مهمترین هدف نیروی انتظامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.