مدیرکل استاندارد استان کرمان گفت:کیفیت بسیاری از کالا‌هایی که در استان کرمان تولید می‌شود از کالا‌های وارداتی و قاچاق به کشور بالاتر است.

جلوگیری از فعالیت واحد‌های بدون استانداردبه گزارش   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، علی بیگ‌زاده در پنجمین همایش حامیان حقوق مصرف‌کننده که در سالن همایش‌های شرکت ذغالسنگ کرمان برگزار شد گفت: در عصر پرشتاب تاریخ زندگی می‌کنیم و شرایط کاملا متفاوتی نسبت به سایر زمان‌ها در تاریخ داریم و تغییر و تحولات به سرعت انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۵۰۰ واحد تولیدی استان، تولید آن‌ها براساس استاندارد اجباری است افزود: این واحد‌ها بدون اخذ گواهینامه استاندارد حق تولید ندارند.

مدیرکل استاندارد استان کرمان با بیان اینکه استاندارد هم حامی مصرف‌کننده و هم تولیدکننده است بیان کرد: زمانی که واحدی گواهینامه استاندارد دریافت می‌کند کالای آن مطابق استاندارد‌های روز تولید می‌شود.

وی با اشاره به اینکه عدم انطباق‌هایی که در واحد‌های تولیدی استان در حوزه استاندارد مشاهده می‌شود نسبت به سایر استان‌ها بسیار کمتر است افزود: این مسئله نشان از تعهد و اخلاق واحد‌های تولیدی استان دارد.

بیگ‌زاده با بیان اینکه کیفیت بسیاری از کالا‌هایی که در استان کرمان تولید می‌شود از کالا‌های وارداتی و قاچاق به کشور بالاتر است بیان کرد: استاندارد یک اخلاق است که باید رعایت شود و رعایت استاندارد رعایت انسانیت و اخلاق‌مداری است.
انتهای پیام/ح

ممانعت از فعالیت واحدهای بدون استاندارد در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار