مایک هاکبی که به دوستی با صهیونیست‌ها معروف است، گفت آرزو دارد روزی در یکی از شهرک‌های صهیونیست‌نشین در فلسطین اشغالی ساکن شود.

آرزوی مقام سابق آمریکایی برای سکونت در شهرک‌های صهیونیست‌نشینبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از القدس العربی، مایک هاکبی، فرماندار پیشین ایالت آرکانزاس آمریکا که به دوستی با صهیونیست ها معروف است، گفت آرزو دارد روزی در یکی از شهرک های صهیونیست نشین در فلسطین اشغالی ساکن شود.

مایک هاکابی در سخنرانی روز چهارشنبه خود در جمع اسرائیلی ها گفت: آرزو دارد در شهرک افرات، خانه ای داشته باشد که برای گذراندن تعطیلات به آنجا برود. افرات شهرکی اسرائیلی در جنوب قدس اشغالی در کرانه باختری است.

هاکبی که به دوستی با اسرائیل و سفرهای پی در پی (به سرزمین های اشغالی) برای حضور در مراسم کلنگ زنی احداث شهرک‌های صهیونیست نشین شناخته شده است، گفت: اکنون در حال سرمایه گذاری برای خانه ای است که احتمالا در آینده خواهد داشت و هم اکنون به ساخت آن کمک می کند زیرا تمایل دارد خانه ای در افرات بخرد که تعطیلات را در آن بگذراند.

هاکبی با اشاره به اینکه اگر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا آنجا باشد بسیار خوشبخت خواهد بود، گفت: ترامپ از دیدن ساخت و ساز مداوم در این منطقه (شهرک صهیونیست نشین) لذت خواهد برد.

شهرک افرات در هفت مایلی جنوب قدس اشغالی در کرانه باختری قرار دارد و با وجود آنکه این شهرک غیرقانونی است، اما هاکبی وقاحت را به جایی رسانده است که می گوید این شهرک پل واقعی برای رسیدن به صلح است.

مایک هاکبی، فرماندار جمهوری خواه سابق آمریکایی، پدر سخنگوی کاخ سفید، سارا هاکبی سندرز است. او از حامیان جدی تصمیمات ترامپ درباره اسرائیل از جمله انتقال سفارت آمریکا به قدس اشغالی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
پیمان
۲۱:۲۵ ۰۲ شهريور ۱۳۹۷
والا همه ی جوانهای اسراییلی دارن از اونجا فرار میکنن و به اروپا پناهنده میشن چون نمی خوان توی ارتش اسراییل زن و کودک بیگناه فلسطینی را با تیر بزنن یا شهروند درجه ۲ باشن و یا از بیکاری و فشار اقتصادی رنج ببرن و یا هر روز توی روزنامه و اخبار از اختلاس مالی نتانیاهو و عیالش را بشنوند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۱۱ مرداد ۱۳۹۷
اینو میگن کاسه داغتر از آش
آخرین اخبار