یادواره ۹۴شهید شرکت زغال سنگ البرز شرقی شاهرود و اولین یادبود جان باختگان جبهه کار و تولید با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شاهرود برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،  وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این مراسم گفت: میراث شهدا اعتماد به هم، از خودگذشتگی و همراه بودن است.
علی ربیعی افزود: دشمن اعتماد مردم را هدف گرفته و می خواهد مردم را ناامید کند و آینده را مبهم نشان دهد اما مردم ایران در برابر مشکلات و گرفتاری های اقتصادی که دشمنان برای کشور به وجود آوردند،‌ نظام را تنها نمی گذارند.

وی  بر عزم دولت برای ایجاد فضای آرامش در جامعه و ایستادگی در مقابل رئیس جمهور قلدر و زورگوی آمریکا در کنار ملت ایران تاکید کرد.

ربیعی با بیان اینکه پیام شهدا دوری از اشرافیت ها است گفت: شهدا الگوی واقعی مردم ایران هستند و کارگران برای پیروزی انقلاب اقدامات ارزشمندی انجام دادند.
ربیعی افزود: دشمن می خواهد جنگ روانی و اقتصادی در کشور ایجاد کند و مطمئن باشید با اتحاد، کشور از این شرایط عبور می‌کند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بزرگترین یادآوری یادواره های شهدا چگونه ایستادن است برای اینکه سعادت ملت در گرو ایستادن پای آرمانهای انقلاب است.

سید حسن حسینی شاهرودی نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی نیز در این یادواره گفت: ایران وارد جنگ تمام عیار اقتصادی شده است و از دولت می خواهیم برای موفقیت در این توطئه دشمن، اقدامی شایسته انجام دهد.
وی افزود: مردم و مسئولان باید برای رهایی از این‌ مشکل اقتصادی در کنار هم و همدل باشند.

انتهای پیام / گ

سخنان  وزیر کار در یادواره شاهرود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.