نماینده، ولی فقیه در استان کردستان گفت: امروز دشمن با بسیج تمامی ظرفیت‌ها و امکانات در اختیار خود در راستای ضربه زدن به نظام اسلامی است.

بسیج دشمنان برای مقابله با نظام اسلامیبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی شامگاه چهارشنبه در مراسم تقدیر و معارفه مدیرکل اطلاعات استان کردستان که با حضور وزیر اطلاعات برگزار شد، اظهار داشت: دشمن از هر فرصت و بهانه‌ای برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده می‌کند.

وی با اشاره به بسیج تمامی ظرفیت‌های دشمن بر علیه کشورمان، افزود: تلاش برای نا امن کردن ایران اسلامی یکی از راهبرد‌های اصلی دشمنان به شمار می‌رود و به همین دلیل ما باید در این زمینه آگاه و هوشیار باشیم.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان عنوان کرد: به برکت وجود سربازان گمنام امام زمان و سایر نیرو‌های نظامی و انتظامی و همچنین حضور و ورود مردم در تمامی صحنه‌ها امروز ایران اسلامی یکی از امن‌ترین کشور‌های منطقه به شمار می‌رود و ما باید قدردان این نعمت ارزشمند باشیم.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی منافع دشمن را به خطر انداخته است، افزود: امروز نه تنها در منطقه بلکه در کل جهان منابع دشمنان انقلاب و نظام اسلامی حسابی به خطر افتاده است و دشمن برای جبران این وضعیت به دنبال مقابله با انقلاب اسلامی ایران است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به شکست سیاست‌های آمریکا در منطقه اشاره کرد و گفت: آمریکا با خروج با برجام به دنبال اهداف دیگری بود، ولی این اهداف وی بار دیگر شکست خورد و حال سیاست دیگری را در پیش گرفته است.

آیت الله حسینی شاهرودی ادامه داد: دشمن امروز می‌خواهد از هر مسئله و اتفاقی در کشور یک بحران ایجاد کند و به همین دلیل نیاز است که همه ما با همدلی و وحدت در راستای مقابله با این توطئه‌های دشمن در صحنه حضور داشته باشیم و از نظام و انقلاب به خوبی دفاع کنیم.

وی گفت: دشمن از تمامی توطئه‌ها و دسیسه‌هایی که در سایر کشور‌های جهان اجرایی کردن بود نیز در کشور ما هم استفاده کرد، ولی تاکنون تمامی این توطئه‌ها نقش بر آب شده و به امید خدا در ادامه نیز این توطئه‌ها هییچ تاثیری در کشورمان بر جای نخواهد گذاشت.

وی به شرایط و وضعیت کنونی در کشور اشاره کرد و یادآور شد: بدون شک این شرایط پایدار نخواهد بود و با تدبیر مسئولان و همچنین همراهی مردم نیز این وضعیت به زودی بهتر خواهد شد و نظام اسلامی با اقتدار مسیر خود را به بهترین شکل ممکن ادامه خواهد داد.

در این مراسم ضمن تقدیر از مدیرکل سابق اطلاعات استان کردستان، مدیرکل جدید اطلاعات این استان معرفی شد.

انتهای پیام/ز

همدلی نیاز اصلی کشور است

برچسب ها: آمریکا ، برجام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.