امام جمعه شیراز گفت: برای عبور از مشکلات کنونی نیازمند همدلی و وفاق بیشتری هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛  آیت الله لطف الله دژکام نماینده، ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز در دیدار با مدیران دستگاه اجرایی استان، گفت: در مقابل دشمنی مخالفان نظام باید متحد بود و برای تحقق این موضوع نماز جمعه می‌تواند نقش آفرین باشد.

وی در این نشست که به مناسبت سالروز اقامه‌ی اولین نماز جمعه پس از انقلاب اسلامی برگزار شد، افزود: برای اینکه بخواهیم از مشکلات کنونی گذر کنیم همدلی و وفاق بیشتری نیاز داریم و بخش زیادی از تفرقه‌های ایجاد شده نتیجه اصرار بر اعمال سلیقه‌های شخصی است.

امام جمعه شیراز تصریح کرد: در رویکرد جدید ستاد نماز جمعه شیراز تلاش شده است گروه‌های مختلف صمیمانه‌تر گرد هم بیایند و از اعمال سلیقه‌هایی که ربطی به مسائل اصلی نظام ندارد خودداری شود.

نماینده، ولی فقیه در فارس با اشاره به برنامه ملاقات مردمی خود که پس از نماز‌های جمعه صورت می‌گیرد، گفت: محتوای درخواست‌های مردمی که در این دیدار‌ها مطرح شده مورد تحلیل آماری و علمی قرار گرفته و نتیجه آن هاحاکی از ضرورت تلاش بیشتر ۷ دستگاه اجرایی استان در خدمت رسانی به مردم است.

وی افزود: اسامی این دستگاه‌ها در اختیار استاندار فارس قرار گرفته و بنا است توصیه‌های لازم برای حل مشکلات به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ شود.

آیت الله دژکام اخلاق خوب و تکریم مراجعان به دستگاه‌های اجرایی را سبب جلب اعتماد مردم اعلام کرد و گفت: این اعتماد، سرمایه نظام اسلامی است.
انتهای پیام/ر

دیدار امام جمعه شیراز با مدیران دستگاه اجرایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار