استاندار مازندران از تولید دیزل های ملی برای نیروگاه های مقیاس کوچک در آینده نزدیک در آمل خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، اسلامی استاندار مازندران در آیین افتتاح خط تولیدی دیزل ملی ۱۳۰۰ اسب بخار در کارخانه دسا آمل گفت: بدهی سنگین صنعت دیزل سنگین قبل و بعد از خصوصی سازی  و بحران های چندگانه ای را ایجاد کرده بود که امروز با پشت سر گذاشتن این مشکلات در مسیر قرار گرفت.

وی افزود: دستاورد امروز سیستم سی اچ پی در زمینه مدیریت بحران راه اندازی نیروگاه های مقیاس کوچککه در پدافند غیر عامل تعریف شد و در شهرک های صنعتی و مجتمع های بزرگ کاربرد دارد و هدف گذاری نیروگاه های 2 هزار مگاواتی است .

اسلامی گفت: الویت این صنعت امسال ساخت دیزل های ملی برای نیروگاه های با مقیاس کوچک است و ثبت سفارش های با مدل سی اچ پی زیر یک مگاوات شتاب می دهیم.

استاندار مازندران به فعالیت دوباره شناور گردشگری صدرا اشاره کرد و افزود: شناور صدرا که سالیان بود که فعالیتش متوقف شده بود دوباره فعالیتش را از سر گرفته است و احیا شد.

وی با بیان اینکه دریای خزر از لجستیک دریایی محروم است، گفت: زنجیره لجستیک صنعت دریایی و شناورسازی هم اکنون مورد نیاز است.

استاندار مازندران افزود: برای استقرار صنایع دریایی نیازمند هستیم تا سازمان دریایی و منطقه ویژه اقتصادی بندر امیر آباد زمین های که در اختیار دارند واگذار کنند.

اسلامی گفت: صنایع دریایی و خط پشتیبانی و لجستیک به علاوه کار دیزلی قدرت دریایی ما را در شمال افزایش می دهد.

وی افزود: کسانی که آب به آسیاب دشمن می ریزند و تقاضای کاذب برای ارز ایجاد می کنند تا خزانه کشور را خالی کنند و هدفشان تسلیم کشور در برابر آمریکاست، بدانند حیاتشان رو به پایان است و نظام به آن ها بیش از این اجازه نمی دهد که با مقدرات ملت بازی کنند.

استاندار مازندران با تاکید بر این که تحریم های امریکا هیچ تاثیری در اراده ملت ما ندارد ،افزود: عصبانیت آمریکا از ما بخاطر رفتار ما در منطقه نیست ،بلکه برای شکستن باور ما است.

اسلامی  با اشاره به اینکه انقلاب کردیم تا از زیر سلطه آمریکا خارج شویم، استقلال داشته باشیم و خودمان برای منافع ملی مان تصمیم بگیریم و اقدام کنیم، گفت: در این چهل سال تمام رفتارها و توطئه های آمریکایی نشان می دهد لحظه ای از تفکر خود که نابودی انقلاب اسلامی است دست نکشیده است.

انتهای پیام/ م

دیزل ملی برای نیروگاه های مقیاس کوچک ساخته می شود

برچسب ها: استانداری ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.