بنزین به اندازه کافی در مراکز توزیع موجود است شهروندان و مسافران نگران نباشند.

نبیان معاون عمرانی استاندار مازندران در گفتگو با گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: در چند روز گذشته به دلیل وقفه فنی ایجاد شده منجر شد تا تعدادی از جایگاه های سوخت در غرب استان مازندران با مشکل مواجه شود.

وی افزود: در حال حاضر با توجه به پیگیری های ویژه و مستمر توسط استاندار و سایر دستگاه های متولی سوخت مورد نیاز استان از پنج منبع و مرکز مختلف از سراسر کشور تامین شد است.

نبیان گفت: با توجه به حضور گسترده گردشگران در مناطق مختلف مازندران بویژه در غرب استان باعث افزیش حضور مسافران شده است واین حضور منجر شد تا جایگاه ها سوخت در غرب مراجعات زیادی داشته باشند.

معاون عمرانی استاندار مازندران از شهروندان و مسافران خواست با توجه به تامین سوخت جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

انتهای پیام /ب

توضیحات معاون عمرانی استانداری مازندران درباره وضعیت بنزین درجایگاه های سوخت مازندران

برچسب ها: استانداری ، بنزین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رومینا
۱۹:۵۲ ۱۱ مرداد ۱۳۹۷
هم آبمون قطع میشه هم برقمون هم بنزینمون ...والا همین گازمون رو هم بگیرین راحتمون کنید ....کلی از شهر های دیگه میان مازندران هر چی دود و آشغال دارن میریزن توی شهرمون چوبش رو ما باید بخوریم ..پاسخگو باشید لطفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۷ ۱۱ مرداد ۱۳۹۷
خواهشا بنزین را گرون نکنید همه چیز گرون میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۱۰ مرداد ۱۳۹۷
جای هیچ نگرانی نیست؟ آقای استاندار محترم جنابعالی بهتره تشریف بیارین آمل ، شهری که نسبت به شهرهای ساحلی اصلا توریست پذیر نیست با ترافیک شدید و چند صد متری خودروها در جایگاه عرضه مواجه اند و چندتا از سکوها به علت نداشتن بنزین تعطیل هستند ..... به داد این مردم در این گرما برسید لطفا
آخرین اخبار