معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: اتحاد و همدلی مهمترین مولفه برای حل مشکلات یک جامعه و منطقه است و حقیقتا بردسکن دراین حوزه سرآمد است.

اتحاد و همدلی مهمترین مولفه برای حل مشکلات یک منطقه استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ محمد رحیم نوروزیان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی  در در جلسه شورای اداری و تودیع و معارفه فرمانداربردسکن گفت: امروز گزینه حمله و تهاجم نظامی دشمن به ایران منتفی است چرا که جرائت حمله کردن به ایران را ندارد و تنها امید دشمن این است که از درون بین ملت و مسئولان تفرقه ایجاد کند.

وی ادامه داد: امروز دشمنان با ناکارآمد جلوه دادن خدمات نظام و بزرگ نمایی‌ها می‌خواهند ملت را نسبت به نظام و مسئولان دلسرد کنند و مدیران باید با ایجاد روحیه امید و شادابی مردم را امیدوار کنند و در حوزه خدمت کردن به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

نوروزیان گفت: متاسفانه با خروج امریکا از برجام یک جو روانی در کشور ایجاد شد و برخی از اجناس و مایحتاج عمومی مردم گران شد که با نظارت‌های انجام شده جلوی گرانی‌ها گرفته شده است.

معاون استاندار افزود: امریکا جنایتکاری است که به هیچ وجه در بحث برجام به هیچ یک از تعهدات خود عمل نکرد و امروز به امریکا هیچ اعتمادی نیست و باید با استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات داخل کشور مشکلات را حل کنیم و از تشر امریکا جا خالی نکنیم.

وی به خدمات انجام شده در حوزه‌های راهها، مخابرات، گاز و بنادر در کشور اشاره کرد و گفت: امروز بخش شهرآباد بردسکن 100 درصد به شبکه گازرسانی متصل شده است و 100 درصد راه‌های روستایی بخش مرکزی بردسکن از نعمت آسفالت برخوردار شده است.

نوروزیان با بیان اینکه امنیت، عدالت و رفاه 3 مولفه مهمی است که مردم در همه مکان‌ها و زمان‌ها به آن نیاز دارند، ادامه داد: ایران اسلامی در سایه اقتدار نیرو‌های مسلح از امنیت بالایی برخوردار است و در تامین عدالت و معیشت و رفاه مردم گام‌های خوبی برداشته شده است.

معاون استاندار خراسان رضوی با توجه به مشکلات اقتصادی و معیشتی از مدیران خواست شبانه روز در خدمت مردم باشند و تنها به 8 ساعت کاری اکتفا نکنند.


مدیران باید مدافع حقوق مردم باشند


حجت الاسلام علی اصغر امینی امام جمعه بردسکن هم در این جلسه بر بکارگیری نیرو‌های کارآمد و شایسته در پست‌های مدیریتی تاکید کرد گفت: مدیران باید مدافع حقوق مردم باشند و در حوزه کاری خود از هیچ تلاشی برای رفع مشکلات دریغ نکنند.

امینی افزود: در حوزه اقتصاد اگر دولت مدیرانی کارآمد و شایسته‌تر انتخاب می‌کرد امروز گرفتار مشکلات در حوزه اقتصادی نبودیم و امروز کسی پیدا نمی‌شود که پاسخ گوی مشکلات و معضلات بوجود آمده باشد.

وی خطاب به مسئولان ادامه داد: امروز جلسه خداحافظی علی نیا فرماندار شهرستان بردسکن است و این بیانگر این است که مسئولان خیلی نباید به پست و مقام‌های مدیریتی خود دل ببندند بلکه باید در طول مسئولیت خود کاری کنند که پس از اتمام مسئولیت خود کار‌ها و خدمات او ماندگار بماند.


 هیچ فشاری از طرف گروه‌های سیاسی برای کناره گیری نبوده است


درابتدای جلسه شورای اداری بردسکن برات علی نیا فرماندار پیشین این شهرستان هم گفت: با توجه به اینکه بیش از 30 سال در حوزه‌های مدیریتی مختلف وزارت کشور مسئولیت داشتم خودم به صورت داوطلبانه خواستار بازنشستگی شدم .
 
وی افزود:  هیچ گروه و جناح سیاسی و یا از حوزه استانداری به من فشار نیاوردند که از سمت خود کناره گیری کنم. بنده سرباز کوچک نظام هستم و هرکجا که به حضورم نیاز باشد پای کار خواهم بود.

انتهای پیام//ف. ن.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.