مشاوراستاندار خراسان رضوی در امور ایثارگران گفت: با توجه به اینکه قرارداد بابیمه بسته شده هیچ توجیهی برای نارضایتی در حوزه درمان خانواده شهدا و ایثارگران پذیرفته نیست .

نارضایتی در حوزه درمان خانواده شهدا و‌ایثارگران پذیرفته نیستبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ فتحی نیا مشاوراستاندار خراسان رضوی در امور ایثارگران  در شورای هماهنگی امور ایثارگران در تربت جام افزود: هدف از تشکیل این شورا درک بهتر و واقعی تری از دغدغه و مشکلات پیش روی جامعه ایثارگرای است تا نسبت به گذشته مدیران یک اهتمام ویژه تری برای رفع مشکلات آنان در دستور کار قراردهند.

وی ادامه داد: همه ما در هر موقعیتی که قرارداریم مدیون شهید و تلاش جامعه ایثارگری هستیم واگر به درستی در کنار ایثارگران بودیم پس چرا این همه گلایه، دغدغه و کار بر زمین مانده از سوی ایثارگران داریم.

مشاور استاندار خراسان رضوی در امور ایثارگران گفت: بحث اشتغال، مسکن، درمان، مناسب سازی معابر، ساماندهی گلزارشهدا شش دغدغه جدی و‌اساسی جامعه ایثارگری است.

فتحی نیا ادامه داد: بیش از۷۰هزار فرزند شاهد و جانباز بالای ۲۵درصد با مدارج دانشگاهی آماده به کارداریم و ودر گام اول پنج هزار تا پایان امسال باید فکری برای اشتغال آنان برداریم.

وی افزود: مدیران اجرایی همانطور که برای فرزندان خود دغدغه دارندبه همان اندازه برای جامعه ایثارگر تلاش کنند.

مشاور استاندار خراسان رضوی در امور ایثارگران گفت: در تربت جام ۴۷ نفر فرزند ایثارگر بیکار داریم که به همت مدیران اجرایی برای آنان باید شغل ایجاد شود.

فتحی نیا با اشاره به ساماندهی گلزار شهدا تاکید کرد: بنیاد شهید هرشهرستان با کمک شهرداران، بخشداران، دهیاران و شورا‌های اسلامی و با کمک منابع دولتی نسبت به ساماندهی گلزار شهدا به صورت جهادی وبسیج گونه عمل کند.

وی تاکید کرد: مدیران اجرایی هر قدمی که بر می‌دارند به فکر سالمندان، معلولان و جانبازان برای مناسب سازی معابر و‌سازمان‌ها باشند.

انتهای پیام//ز. ج
 

 

سفر مشاور استاندار خراسان رضوی در امور ایثارگران  به تربت جام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عظیم
۰۹:۵۱ ۱۰ مرداد ۱۳۹۷
سلام فاصله حرف تا عمل کمتر از فاصله زمین تا خورشید نیست . در حرف خانواده ایثارگر را به عرش می برید ودر عمل هزینه پرستار یک مادر 80ساله وناتوان جسمی وتنهاونیاز مند مراقبت راقطع می کنند .