مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی گفت: خانواده شهدا و ایثارگران اتحاد مردم را تقویت و توطئه دشمنان را خنثی می‌کنند.

ایثارگران اتحاد مردم را تقویت و توطئه دشمنان را خنثی می‌کنندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ حجت الاسلام حسین معصومی مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی در دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان تربت جام افزود: شهدا همانند سایر افراد جامعه در میان جامعه زندگی می‌کنند، اما در جهت خود سازی خود گام بر می‌دارند.

وی با نقل خاطراتی از شهید شوشتری ادامه داد: اجر و پاداش جهاد شهادت است؛ مرحله دوم زندگی این است که به مرحله خود سازی می‌رسند و رضایت خدا برای آن‌ها اهمیت اصلی را دارد و در نهایت وقتی شایستگی لقاء الله را پیدا کردند به مقام رفیع شهادت خواهند رسید.

حجت الاسلام حسین معصومی به شرایط سیاسی جامعه اشاره کرد و گفت: اگر کشور‌ها در حال هم پیمانی بر علیه مسلمانان هستند، تصمیم دارند روحیه مسلمانان را در جامعه جهانی تضعیف کنند، اما نمی‌دانند که مسلمانان به خدای یگانه ایمان قلبی واین تهدید ها، استقامت مردم را مضاعف می‌کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی ادامه داد: مسئولین بنیاد این استان به تربت جام آمده اند تا از نزدیک سوالات ایثارگران را پاسخ دهند و فعالیت‌های این نهاد را برای ایثارگران شفاف سازی کنند.

دکتر طاهری امام جمعه تربت جام نیز گفت: بیش از 600 شهید در این شهرستان جان خود را فدای اسلام و انقلاب کردندکه این نشان از دلدادکی مردم به انقلاب است.

گفتنی است شهرستان تربت جام 630 شهید، یک هزار 500 جانباز و 99 آزاده تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.
انتهای پیام//س. ج.
 

 


سفر مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی به تربت جام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار