امام جمعه بندرعباس گفت: پرچمداران حقوق بشر در جهان شرورترین انسان‌های روی زمین هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،امام جمعه بندرعباس گفت: پرچمداران حقوق بشر در جهان شرورترین انسان‌های روی زمین هستند.
آیت الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس افزود: آنان خود ناقض حقوق بشر هستند، اما در سخنرانی‌های مختلف از حقوق بشر و کرامت انسانی حرف می‌زنند.
وی با بیان اینکه ترامپ سردمدار افراد شرور در جهان است، گفت: کارشناسان آمریکایی اذعان دارند که ترامپ بیش از سه هزار و دویست دروغ در مجامع بین المللی گفته است.
خطیب جمعه بندرعباس افزود: آمریکایی‌ها حتی خودشان را قبول ندارند و سند رسمی جهانی امضاء شده به دست خود را پاره می‌کنند.
آیت الله نعیم آبادی در قسمت دیگری از خطبه‌ها با اشاره به ۱۴ مرداد سالروز صدور فرمان مشروطه در کشورگفت: پرچمدار فرمان مشروطه علما بودند که در کنار آنان نام آورانی همچون ستارخان و باقرخان نیز حضوری حماسی داشتند.
خطیب جمعه بندرعباس افزود: در اجرای قانون مشروطه مرجعیت دینی در راس امور نبود و این امر موجب قدرت گرفتن رضاخان در ایران شد.
آیت الله نعیم آبادی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: همه فرهنگیان باید برای تقویت علمی خود تلاش کنند تا دستاورد‌های علمی جدیدی را کسب کنند.
نماینده، ولی فقیه در استان با اشاره به کسب رتبه تک رقمی دو دانش آموز هرمزگانی در آزمون سراسری افزود: این جوانان افتخارات هرمزگان هستند و امیدواریم شاهد هر چه بیشتر این افتخارات در استان باشیم.
آیت الله نعیم آبادی همچنین با گرامیداشت هفده مرداد، روز خبرنگار را به همه فعالان حوزه خبر تبریک گفت.
انتهای پیام/ز

خطبه های نماز جمعه بندرعباس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار