نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: غیرت مؤمن اجازه سازش با استکبار را نمی‌دهد.

حفظ اقتدار از صفات بارز امت اسلامی استبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در نخستین مجمع دبیران شورا‌های امر به معروف و نهی از منکر دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری، با بیان اینکه غیرت مؤمن اجازه سازش با استکبار را نمی‌دهد اظهار داشت: استکبارستیزی با مصلحت اندیشی و کوتاه آمدن در برابر دشمن سازگار نیست و همخوانی ندارد.

وی افزود: در این برهه زمانی که دشمن با حربه تحریم اقتصادی به جنگ نظام اسلامی آمده است، مسئولین باید برای تقویت روحیه انقلابی، حفظ همبستگی، مردم‌داری و رفع مشکلات جامعه تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: بالا بردن آستانه صبر و تحمل و حفظ اقتدار در برابر تهدیدات، تحریم‌ها و زیاده خواهی استعمارگران، از صفات بارز امت اسلامی است.

نکونام، خدمت صادقانه و بی منت به ملت، پاک دستی و تلاش مضاعف در امور اجرایی را از شاخصه‌ها و ضرورت‌های انقلابی‌گری بیان و اضافه کرد: اگر جایگاه مردم در نظام نادیده گرفته شود، دشمن در جامعه نفوذ خواهد کرد.

وی با بیان اینکه فریضه امر به معروف و نهی از منکر بهترین راهکار مقابله با فساد مالی و اخلاقی در جامعه است افزود: نباید اجازه داد که افراد سودجو و خلافکار سبب ترویج منکرات در جامعه شوند.

نکونام گفت: توجه به امر به معروف و نهی از منکر باید به صورت ویژه در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ف

استکبارستیزی مصلحت اندیشی ندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار