نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: وجود خلأ تحقیقاتی، مشکل بسیاری از کارها در کشور است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام امروز سه شنبه ۲۶ تیر ۹۷ در دیدار با اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس باید در تمامی امور استقلال کامل داشته باشد افزود: نمایندگان مجلس هم استقلال خود را قربانی برخی امور جزئی یا حزبی نکنند.

وی اضافه کرد: مجلس شورای اسلامی برای جلوگیری از آسیب به بخش‌های مختلف کشور باید از فضای زد و بند، بازیگری‌های سیاسی، نگاه‌های حزبی، گروه بازی و جناح کاری دور باشد.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: هیچ کس با حزب گرایی مخالف نیست اما سپردن تمامی امور کشور به دست احزاب باعث ایجاد آسیب خواهد شد.

نکونام با بیان وجود خلأ تحقیقاتی در بسیاری از کارها در کشور گفت: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس باید بین بخش‌های مختلف تحقیقاتی، پیوند ایجاد کند.

وی ادامه داد: شناسایی مشکلات حوزه‌های مختلف و ارائه راهکار‌های علمی بر اساس مبانی آینده نگری برای تصمیم‎گیری مطلوب در جهت رفع مشکلات کنونی کشور از مهم‎ترین خواسته‌های استان‎ها از مجلس شورای اسلامی و دیگر دستگاه‎هاست.

گفتنی است: اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدرضا عارف و برای بررسی و ارتقای شاخص‌های کمی و کیفی حوزه آموزش، فناوری و پژوهش، به چهارمحال و بختیاری سفر کردند.

انتهای پیام/ف

سفر اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به شهرکرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار