کارن پیرس امروز ضمن اعلام حمایت از برجام و اذعان به منافع امنیتی ایران در منطقه، ادعاهای بی‌اساسی را علیه کشورمان مطرح کرد.

ایران منافع امنیتی مشروعی در منطقه داردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، کارن پیرس، نماینده دائم انگلیس در سازمان ملل متحد، امروز (سه شنبه) در جریان یک جلسه پرسش و پاسخ در توییتر، به پرسش‌های کاربران اینترنتی درباره برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) و موضع کشورش در قبال این توافق پاسخ داد.

در این جلسه پرسش و پاسخ توییتری، سؤال زیر مطرح شد:

نظر شما درباره برجام –با توجه به این موضوع که دونالد ترامپ گفت حاضر است با مقامات ایرانی دیدار کند– چیست؟

پیرس در پاسخ تصریح کرد: «انگلیس به حمایت خود از برجام ادامه می‌دهد. ما با ایران روابط دیپلماتیک داریم. ما معتقدیم که ایران منافع امنیتی مشروعی در منطقه (خاورمیانه) دارد». نماینده انگلیس در سازمان ملل در ادامه مدعی شد: «اما روشی که ایران برای پیگیری این منافع به کار می برد اغلب بسیار ثبات زدا و برای همسایگانش خطرناک است».

ادعاهای بی اساس کارن پیرس علیه کشورمان در حالی مطرح می شود که جمهوری اسلامی ایران از حامیان دولت های عراق و سوریه در مبارزه با گروه‌های تروریستی مورد حمایت رژیم صهیونیستی، کشورهای غربی و سران کشورهای عربی بوده و به اذعان مقامات این دو کشور همسایه در شکست این گروه‌های تروریستی نقشی غیرقابل انکار داشته است.

انتهای پیام/

موضع نماینده انگلیس در سازمان ملل در قبال برجام

برچسب ها: انگلیس ، برجام ، خاورمیانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار