سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ گفت: با توجه به میزبانی اندونزی بعید است برای کاروان ایران مشکل خاصی ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نصرالله سجادی سرپرست کاروان اعزامی ایران به بازی های آسیایی جاکارتا در حاشیه مراسم بدرقه کاروان ایران به بازی های آسیایی جاکارتا گفت: کاروان ایران در این دوره از مسابقات بزرگترین کاروان جمهوری اسلامی ایران در 18 دوره اخیر است و خوشبختانه تمام هماهنگی‌ها و کارها به نحو احسن انجام شده و با توجه به میزبانی اندونزی و مشکلاتی که این کشور دارد بعید می‌دانم برای کاروان ایران مشکل خاصی بوجود بیاید.

او ادامه داد: برای نخستین بار هماهنگی بسیار خوبی بین کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش وجود دارد و این هماهنگی‌ها موجب شده که هیچ خللی در برنامه ما ایجاد نشود. کاروان ما که بزرگترین کاروان ایران در 18 دوره اخیر است با کمترین مشکل مالی و ارزی راهی جاکارتا خواهد شد.


بیشتر بخوانید: مراسم بدرقه کاروان ایران اعزامی به بازی‌های آسیایی جاکارتا


سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی افزود: اولین تیم سرپرستی کاروان فرداشب راهی جاکارتا می‌شود تا ثبت‌نام نهایی بازیکنان و ورزشکاران را انجام دهند. مشکل خاصی وجود ندارد و بعد از موفقیت‌های اخیر ورزش ایران در فوتبال، وزنه‌برداری، ووشو همه منتظر موفقیت ایران در بازی‌های آسیایی هستند و این نوید را می‌دهم که تمام ورزشکاران کشورمان با تمام قوا برای به اهتزاز در آوردن کشورمان در جاکارتا با قدرت ظاهر خواهند شد.

انتهای پیام/

اظهارات سجادی در مراسم بدرقه کاروان ایران به بازی های آسیایی جاکارتا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار