نایب رئیس فدراسیون تکواندو: فدراسیون جهانی با حضور داوران در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا مخالفت کرد.

زهرا سروی نایب رئیس فدراسیون تکواندو در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: رشته تکواندو داوران بین المللی زیادی دارد و خوشبختانه داوران ما توانستند در سطح جهانی موفق عمل کنند، اما متاسفانه فدراسیون جهانی با حضور داروان ما در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا موافقت نکرد و با وجود رایزنی‌هایی که انجام دادیم نتوانستیم موافقت فدراسیون جهانی را برای حضور آنها بدست آوریم و برخلاف دوره گذشته داوران  در این دوره از بازی‌ها حضور ندارند.

او درباره حضور تیم ملی بانوان در تورنمنت کره جنوبی عنوان کرد: تیم ملی تکواندو بانوان به منظور آمادگی بیشتر راهی تورنمنت کره جنوبی شد و کادر فنی برای اینکه ملی پوشان دچار آسیب دیدگی نشوند آن‌ها را در دو نوبت صبح و بعدازظهر تمرین دادند تا سطح فنی بازیکنان حفظ شود.

او ادامه داد: تیم ملی بانوان از روز چهارشنبه ۱۰ مرداد ماه در استان البرز اردوی آمادگی خود را برپا می‌کند تا برای حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا آماده شوند.

سروی افزود: با توجه به اینکه مسابقات کره جنوبی از گرید بالایی برخوردار بود بانوان تکواندوکار بیشتری را اعزام کردیم تا پشتوانه سازی برای تیم انجام شود و خوشبختانه میرحسینی و ملکوتی خواه موفق به کسب مدال طلا و نقره شدند و این موضوع ثابت می‌کند که پشتوانه سازی خوبی برای تیم ملی انجام شد.

نایب رئیس فدراسیون درباره حضور تیم ملی بانوان در رقابت‌های گرندپری تکواندو عنوان کرد: پس از بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی برای حضور بانوان در رقابت‌های گرندپری تصمیم گیری خواهیم کرد و برنامه ریزی لازم برای حضور آن‌ها را مشخص می‌کنیم.


بیشتر بخوانید: سروی: موفقیت‌های امروز تیم‌های ملی را مدیون لیگ برتر هستیم


انتهای پیام/

اظهارات سروی درباره تیم ملی تکواندو بانوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار