‌مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: طرح آموزش عملی نماز برای 5000 سوادآموز اردبیل در سال ۹۷ اجرا می‌شود.

احمد ناصری،‌مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار داشت: براساس هدفگذاری های انجام شده فاز دوم طرح آموزش عملی نماز به سوادآموزان برای پنج هزار نفر از سوادآموزان نهضت در استان اردبیل در سال 97 اجرا می‌شود که تلاش می‌کنیم تا این طرح به بهترین نحو در استان اجرا شود.

وی آموزش صحیح ارکان و قرائت ذکرهای نماز به صورت عملی به قشر بی سواد و کم سواد در استان را ضروری دانست و بیان کرد: برای دستیابی به اهداف تعیین شده تلاش می‌کنیم تا تمامی افراد هدف را تحت پوشش آموزشی عملی نماز برده و روش‌های درست ارکان و قرائت ذکرها نماز را به آنها آموزش دهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: این آموزش‌ها با هماهنگی سازمان سوادآموزی و همکاری و مشارکت ستاد اقامه نماز استان اردبیل با حضور مدرسان مجرب و متخصص استان‌های اردبیل و قم برگزار خواهد شد که در این زمینه نیز هماهنگی‌های لازم به عمل آمده تا بتوانیم به اهداف اجرای طرح دست یابیم.

ناصری پرداختن به مسائل دینی و مذهبی را از برنامه های و اولویت های آموزش و پرورش دانست و تصریح کرد: در این راستا برنامه های مختلفی در سطح استان اجرا می شود و تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم در زمینه ترویج معارف و تعالیم اسلامی به ویژه فرهنگ نماز در استان گام‌های جدی و اساسی را برداریم.

انتهای پیام/ع

سوادآموزان نهضت سواد آموزی استان اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.