مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: ۵۰ کانون فرهنگی هنری مساجد منتخب در سطح استان به امر سواد آموزی مشغول هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر سقاء، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در نشست مشترک با معاون نهضت سواد آموزی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: تاکنون بیش از 2 هزار نفر از زمان عقد تفاهم نامه با نهضت سواد آموزی در مساجد آموزشی های لازم دیده اند.

وی با اشاره به اینکه 50 کانون فرهنگی هنری مساجد منتخب در سطح استان به امر سواد آموزی مشغول هستند، تصریح کرد: حمایت و تکریم از مربیان کانون های مساجد موجب دلگرمی برای انجام وظیفه خطیر سواد آموزی در مناطق محروم می شود که این مهم باید مدنظر مسئولان باشد.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با اعلام این مطلب که اطلاعات عمومی محلات و روستاها در زمینه بی سوادی افراد احصا شده است، عنوان کرد: هیئت امنا و ائمه جماعات نیز در این زمینه کمک های شایانی به فعالان کانون های مساجد داشته اند.

سقاء با بیان این مطلب که کانون های مساجد مناطق محروم در زمینه برگزاری کلاس های سواد آموزی همکاری سازنده ای داشته اند، بیان کرد: متاسفانه کمبودهای سخت افزاری در مناطق محروم مشهود است که باید در این زمینه مسئولان برای توانمندی مساجد تلاش کنند.

وی افزود: حضور مردم در مساجد نشان از اقبال عمومی است و این مسئله در بحث سواد آموزی بسیار نمایان گر شده است.

 

انتهای پیام/ح

آموزش بیش از 2 هزار نفر در مساجد استان اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار