زندانیان و سربازان وظیفه در زندان ماهشهر در آموزن پایان دوره فنی و حرفه‌ای شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمودعباسی اصل، رئیس زندان ماهشهر گفت: بسیاری از زندانیانی که در زندان نگهداری می شوند به دلیل نداشتن اشتغال و درآمد پایدار مرتکب جرم شده و روانه زندان شده اند این موضوع به عنوان یک آسیب اجتماعی اهمیت توجه به اشتغال و حرفه آموزی زندانیان در مدت زمان تحمل حبس را آشکار می سازد.

وی افزود: آمار بازگشت مجدد به زندان را یکی از آیتم های مهم در ارزیابی میزان اثربخشی برنامه های اصلاحی و تربیتی در زندان است و افزایش فعالیت های حرفه آموزی و هدایت زندانیان به سمت و سوی کسب درآمد پایدار از طریق شرکت در کلاس های فنی و حرفه ای  می تواند بازگشت مجدد زندانیان را به جرم کاهش دهد.

عباسی اصل عنوان کرد: خوشبختانه با تعامل خوبی که میان زندان و مرکز فنی و حرفه ای خلیج فارس وجود دارد همواره شاهد گسترش برنامه های  حرفه آموزی در زندان می باشیم در همین راستا با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته درسال۹۷ بیش از۵۰۰ نفرازمددجویان این زندان تحت آموزش رشته های جدید فنی و حرفه ای قرار خواهند گرفت.

رئیس زندان ماهشهر گفت: تاکنون۱۲۰نفر از زندانیان در رشته های برق ساختمان،نقاشی ساختمان، عایق کار رطوبتی و آسفالت کار،کارگر عمومی سنگ کاری،گج کاری وکاشی کاری در ۴ ماهه نخست سال جاری تحت آموزش قرار گرفتند.

انتهای پیام/م

مهارت افزایی زندانیان و سربازان وظیفه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.