شیخ علی الاسدی اعلام کرد که همگان پیام مرجعیت را دریافت کرده و می دانند که مرجعیت خواستار تشکیل دولتی قوی است.

مرجعیت عراق خواستار تشکیل دولتی قوی برای حل مشکلات استبه گزارش حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شیخ علی الاسدی رئیس شورای سیاسی مقاومت اسلامی النجباء ضمن هشدار به احزاب سیاسی عراق، تصریح کرد: مرجعیت دینی به‌روشنی بهانه‌های دولت در توجیه خدمات‌رسانی ضعیف به ملت را غیر قابل‌ قبول دانسته‌اند.

رئیس شورای سیاسی مقاومت اسلامی النُجَباء از فعالان سیاسی عراق خواست که با خاتمه دادن به مجادلات حزبی و جناحی، خدمت به مردم این کشور را سرلوحه امور قرار دهند.

علی الاسدی با اشاره به بیانات نماینده آیت‌الله العظمی سیستانی در خطبه‌های نماز جمعه، گفت: مرجعیت دینی عراق به‌ روشنی بهانه‌های دولت در توجیه خدمات‌رسانی ضعیف به ملت را غیرقابل‌قبول دانسته‌اند.

وی افزود: پیام مرجعبت به سیاستمداران شفاف بود و به ضعف دولت در حوزه‌های سیاسی و غیر سیاسی اشاره داشت.

عضو بلندپایه النُجَباء همچنین خاطرنشان کرد: مرجعیت خواستار تشکیل دولتی قوی است که بتواند در وضعیت فعلیِ ملت مظلوم عراق، تغییر ایجاد کند. هر عاقلی این پیام روشن را درمی‌یابد.

گفتنی است علیرغم برگزاری انتخابات پارلمانی و با وجود تأکید مراجع، نخبگان و گروه‌های مقاومت و احزاب سیاسی عراق هنوز درگیر مناقشات سیاسی ـ جناحی هستند و از تشکیل دولت عاجز مانده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار