فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از کاهش ۳۰ درصدی سرقت‌ها در چهار ماهه اول سال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

سرهنگ حیدرعلی کیخای مقدم در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: وقوع سرقت از جرایمی است که ارتباط مستقیمی با احساس امنیت شهروندان دارد و مبارزه با سارقان از برنامه‌های مهم نیروی انتظامی می‌باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار افزود: با برنامه ریزی‌های انجام شده و اجرای چندین مرحله طرح‌های مقابله با سرقت از ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد وقوع سرقت در سطح شهرستان، کاهش یافته است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: سرقت منزل، مغازه، خودرو، موتورسیکلت و سایر سرقت‌ها از مهمترین عناوین سرقت‌هایی می‌باشد که کاهش یافته است.

سرهنگ کیخا در بخش دیگری از سخنان خود مقابله با جرایم خشن را از اولویت‌های کاری پلیس چابهار خواند و گفت: برابر بررسی‌های آماری از ابتدای سال جاری در خصوص سرقت به عنف ۶۲ درصد و نزاع‌های دسته جمعی ۱۰۰ درصد کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار در پایان ضمن قدردانی از همکاری سازنده و گسترده مردم با نیروی انتظامی خاطر نشان کرد: پلیس به صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی به شهروندان است و از طریق سامانه ۱۱۰ آماده دریافت اخبار و اطلاعات و مددخواهی مردم است.

انتهای پیام/پ

 

کاهش  وقوع سرقت‌ها در چابهار

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.