مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کاشان گفت:هم اکنون ٩٥ کانون فرهنگی و هنری در سطح مساجد این شهرستان فعالیت داردکه بیش از سه هزار جلد کتاب در کتابخانه های عمومی مخزن دار این کانون در سطح شهرستان وجود دارد.

حسین معافی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با اشاره به اینکه عمده فعالیت‌ کتابخانه‌ای کانون‌های مساجد در مناطق روستایی است، اظهار داشت: در حال حاضر ۸۹ کتابخانه عمومی مخزن‌دار و ۲۹۵ کتابخانه باز در سطح کانون‌های فرهنگی و هنری این استان فعالیت دارد.

وی با بیان اینکه هم اکنون ٩٥ کانون فرهنگی و هنری در سطح مساجد این شهرستان فعالیت دارد، یادآور شد: بیش از سه هزار جلد کتاب در کتابخانه های عمومی مخزن دار این کانون در سطح شهرستان وجود دارد.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کاشان با بیان اینکه قفسه‌های کتابخانه‌های باز در سطح کانون‌های فرهنگی و هنری برای نمازگزاران فعالیت دارد، یادآور شد: در طول سال نیز با حمایت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز ‌بین کتابخانه‌های کانون‌های مساجد کتاب توزیع می‌شود و تلاش می‌شود که فعالیت‌های کتابخانه‌ای در مناطق روستایی توسعه یابد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.