پنجمین همایش ملی اخلاق و شیوه‌های نوین درمان ناباروری در جهرم برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد رحمانیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به برگزاری ششمین کنگره سالانه اخلاق پزشکی ایران همزمان با پنجمین همایش ملی اخلاق و شیوه‌های نوین درمان ناباروری در آذر ماه امسال در این دانشگاه گفت: پژوهشگران می‌توانند آثار خود را برای این کنگره ارسال کنند.

وی بیان کرد:کنگره ششم در اولین روز پذیرای مدیران گروه های اخلاق پزشکی و مسئوولان بسته اعتلای اخلاق حرفه ای است که با شعار آموزش اخلاق پزشکی دیروز، امروز، فردا، با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز، برگزار می شود، که از پژوهشگران دعوت می شود آثار علمی و پژوهشی خود را به این کنگره ارسال کنند.

دکتر کاووس صلح جو، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی جهرم تصریح کرد: علاقه مندان می‌توانند چکیده مقالات خود را تا تاریخ ۲۰ مهر ماه امسال با توجه به محور‌های موجود به دبیرخانه مرکز همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی جهرم به آدرس الکترونیکی www.imec۶.ir ارسال کنند.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی جهرم و دبیر اجرایی کنگره افزود: این همایش برای تمام مشمولان آموزش مداوم، امتیاز بازآموزی و برای اعضای هیئت علمی، امتیاز فرهنگی دارد.

وی با توجه تفاهم نامه همکاری مرکز همایش‌های دانشگاه و مجله اخلاق و آموزش پرستاری اضافه کرد: هیئت تحریریه این مجله متعهد شده است، مقالات آن دسته از پژوهشگرانی را که متن کامل آثار پژوهشی خود را ارسال کنند با اولویت ویژه کارشناسی چاپ کند.

گفتنی است ، ششمین  کنگره  سالانه اخلاق پزشکی ایران و همایش  ملی اخلاق و شیوه‌های نوین درمان ناباروری از ٢٧ تا ٢٩ آذر ماه امسال در جهرم برگزار می شود.

جهرم در ۱۹۳ کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.
انتهای پیام/ت

برگزاری همایش ملی اخلاق و شیوه‌های نوین درمان ناباروری در جهرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار