مدیر عامل جامعه صنفی تاسیسات اقامتی استان اردبیل دو عامل مهم را دلیل کاهش 50 درصدی اقامت مسافران در مراکز اقامتی رسمی سرعین دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، جعفر بذری، مدیر عامل جامعه صنفی تاسیسات اقامتی استان اردبیل با اذغان به کاهش 50 درصدی اقامت مسافران در مراکز اقامتی رسمی سرعین، چند عامل مهم را دلیل ایجاد این وضعیت بیان کرد. 

وی افزود: شهرستان سرعین دارای 87 هتل آپارتمان، 12 هتل و نهایتا 15 هزار تخت برای اسکان مسافران است اما  این شهر در تابستان امسال با کاهش حدود 50 درصدی مسافر جهت اسکان در هتل‌ها و هتل آپارتمان‌ها و مهمان‌پذیرها مواجه است.

مدیر عامل جامعه صنفی تاسیسات اقامتی استان اردبیل دلیل این کاهش را وضعیت اقتصادی مردم و وجود مراکز اقامتی غیررسمی، مهمانسراهای دولتی و مدارس دانست و گفت: در حال حاضر با فعالیت این مراکز، با کاهش شدید اقامت مسافر در مراکز رسمی سرعین مواجه شده ایم که این کار موجب بروز مشکلاتی نیز برای جامعه صنفی تاسیسات اقامتی استان اردبیل شده است.

وی از تسهیلات ویژه این جامعه صنفی به مسافران و گردشگران، خبر داد و یادآور شد: برای گردشگرانی که سرعین را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کنند تخفیف ویژه حداکثر 40 درصدی در هتل‌های یک تا چهار ستاره در نظر گرفته‌ شده است.

انتهای پیام/ح

کاهش اقامت مسافران در سرعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.