زارع با اشاره به اینکه زائران عتبات ۲۵۰ هزار دینار ارز مسافرتی دریافت می‌کنند از افزایش ۱۰ درصدی اعزام‌ها در ایام عرفه خبر داد.

زائران عتبات ۲۵۰ هزار دینار ارز مسافرتی دریافت می‌کنند / افزایش ۱۰ درصدی اعزام‌ها در ایام عرفهبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد زارع معاون ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در نشست خبری نوزدهمین دوره ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان که در این ستاد برگزار شد، در خصوص هزینه‌ها برای اعزام به عتبات ،؛اظهار کرد: در برخی از ایام هزینه‌های اعزام به عتبات توسط سازمان حج و زیارت افزایش پیدا می‌کند و این افزایش هزینه‌ها به دلیل حجم تقاضاست که در ایامی مانند عرفه و ایام نوروز به این صورت است.

وی ادامه داد: در این ایام هزینه‌ها به صورت 10 درصد افزایش پیدا می‌کند و دوباره بعد از آن  به حالت اول باز می‌گردد به طوریکه این هزینه‌ها از 23 تا 30 مرداد ماه افزایش پیدا می‌کند.

هزینه اعزام دانشجویان به عتبات

زارع در خصوص ارز مسافرتی گفت: ارز مسافرتی با ارزی که سازمان حج و زیارت دریافت می‌کند، متفاوت است؛ سازمان حج و زیارت برای پرداخت هزینه‌های سفر با 2 بانک عامل تفاهم نامه ای امضا کرده است که 250هزار دینار به زائران عتبات اعطا می‌شود؛ در حال حاضر این توافقات اجرایی نشده است.

معاون ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در پایان یادآور شد: هزینه اعزام دانشجویان به عتبات با کاروان‌های زمینی یک میلیون و 300 هزار تومان و کاروان‌های هوایی 2میلیون و 300 هزار تومان خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار