رئیس راهداری کبودراهنگ از ثبت یک هزار و 664 نفرساعت گشت راهداری، تیرماه سال جاری در جاده های این شهرستان خبر داد.

ثبت بیش از 1600 نفرساعت گشت راهداری در جاده‌های کبودراهنگبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سهراب فتحی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کبودراهنگ با بیان اینکه این اقدام به منظور حفظ و افزایش ایمنی در محورهای مواصلاتی شهرستان کبودراهنگ انجام شده است، اظهار داشت: گشت های مستمر راهداری با هدف شناسایی نواقص و عوامل آسیب رسان به ایمنی راه و نیز سرعت بخشی به رفع نواقص از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه افزایش ایمنی و کاهش حوادث جاده ای در دستور کار اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای است، یادآور شد: اداره راهداری با رویکردی تخصصی تر و به همت نیروهای آموزش دیده اقدام به گشت های راهداری در راه های شریانی، اصلی و فرعی شهرستان کرده است.

رئیس راهداری شهرستان کبودراهنگ افزود: راه‌های روستایی از مهمترین مسیرهای این شهرستان هستند که برای کنترل، حفظ و نگهداری از این مسیر بازدید و سرکشی های روزانه انجام می شود.

فتحی، بررسی وضعیت راهها، علایم و تابلوها، وضعیت حریم راه ها، وضعیت آسفالت راه ها و مسائل فنی راه ها را از جمله اقدامات اجرایی این گشت ها برشمرد.

وی در ادامه لكه گيري 1200 مترمربع از راههاي آسفالته تا 5 سانتي متر را از دیگر اقدامات انجام شده این اداره در تیرماه امسال عنوان و خاطرنشان کرد: این عملیات در محورهای فرعی و اصلی و راه های روستایی این شهرستان شامل محور شیرین سو – علیصدر و راه های روستایی گمین قلعه، حسین آباد، باباخنجر، جزوان، عین آباد و گاو زبان انجام شده است.

این مسئول احداث و تعريض پل ها، رگلاژ و تسطيح شانه راهه اي آسفالته، روکش راه های شریانی و اصلی، حمل مصالح برای عملیات راهداری و استقرار ماشين آلات در راهدارخانه ها را از دیگر اقدامات اجرایی این اداره بیان کرد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کبودراهنگ با تاکید بر بهبود وضعیت موجود راه ها، هدف از اجرای این طرح را حفظ و نگهداری از راه ها به عنوان سرمایه های ملی کشور عنوان کرد.

انتهای پیام/ د 

انجام گشت راهداری در محورهای مواصلاتی کبودراهنگ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار