مدیرکل سابق راهداری استان همدان گفت: مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای باید در بخش های مختلف این اداره کل و به ویژه در شرایط ویژه پاسدار و حامی مباحث حمل و نقلی و راهداری باشد.

در شرایط ویژه باید حامی مباحث حمل و نقلی و راهداری باشیمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ ‌محمد رودباری، مدیرکل سابق راهداری استان همدان در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان خواستار همکاری مناسب مجموعه با یکدیگر و با مدیرکل جدید شد و گفت: کارکنان این اداره کل، حلقه های زنجیری هستند که در بخش های مختلف به هم وصل شده اند که باید با همدلی در حفظ و تداوم این زنجیره تلاش کنند.

وی ضمن یادآوری ایام مدیریت خود در این مجموعه با بیان اینکه چه خوب است تمام فعالیت ها در جهت خدمت به مردم صرف شود، از اینکه در مدت مدیریت خود کاری بر زمین نمانده ابراز خرسندی و بر روند ادامه اینکار تأکید کرد.

رودباری به حساس بودن کار راهداری و حمل و نقل جاده ای تأکید و خطاب به کارکنان این مجموعه تصریح کرد: غفلت شما در کوچکترین امر راهداری موجب ایجاد مشکلات بسیاری برای مردم خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین اگر وقفه ای در حمل و نقل کالا یا سایر حوزه های این اداره کل ایجاد شود بلافاصله دغدغه های زیادی برای مردم ایجاد خواهد شد.

مدیرکل سابق راهداری استان همدان با قدردانی از زحمات و تعامل خوب صنوف مختلف از جمله رانندگان، شرکت ها، مجتمع های خدماتی رفاهی و غیره قدردانی کرد و بیان داشت: توانمندی این مجموعه در همه موارد ثابت شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به وجود افراد متخصص در ادارات استان ها، پسندیده است که از همکاری خوب پرسنل مجموعه برخوردار شده و این عامل و انگیزه مناسبی برای تشویق همه همکاران است که قابلیت ها را افزایش داده و بهترین شیوه کار را ارائه دهند.

محمد رودباری اذعان داشت: در صورت توانمند بودن قوای کاری می توانیم در بهره گیری از اعتبارات برجسته باشیم.

گفتنی است، در این مراسم، مصطفی پناهنده به عنوان سرپرست جدید اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان معرفی و از خدمات دو ساله محمد رودباری مدیرکل پیشین این اداره کل قدردانی شد.

مصطفی پناهنده سرپرست جدید اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان پیش از این معاون حمل و نقل این اداره کل بوده و محمد رودباری، مدیرکل سابق نیز از این پس در مسند مدير دفتر نگهداري راههاي روستايي و فرعي سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور مشغول به فعالیت است.

انتهای پیام/ د 

باید پشتیبان مباحث حمل و نقلی و راهداری باشیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.