دادستان بردسکن گفت: بیش از ۲۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع هروئین از راننده یک دستگاه کامیون در ایست بازرسی سه راهی درونه کشف و ضبط شد.

کشف بیش از ۲۰ کیلو گرم هروئین از یک دستگاه کامیونبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛احمد فرزانه افزود: ماموران ایستگاه ایست و بازرسی سه راهی درونه هنگام کنترل وسائل  نقلیه عبوری محور طبس به بردسکن به یک دستگاه کامیون مشکوک و برای بررسی بیشتر متوقف می‌کنند.

وی با اشاره به تیزبینی و هوشیاری ماموران گفت: مواد مخدر که به طرز ماهرانه‌ای در بدنه خودرو جا ساز شده بود آگاه می‌شوند و راننده سعی داشت با حرف‌های ضد و نقیض ازدست ماموران خلاص شود، ولی با کشف مواد مخدر در برابر ماموران تسلیم شد.

دادستان بردسکن تصریح کرد: این قاچاقچی مواد را از استان‌های جنوبی کشور بارگیری و قصد حمل آن را از طریق این محور به استان سمنان داشت که در ایستگاه بازرسی درونه به دام افتاد.

فرزانه  گفت: این قاچاقچی پس از تشکیل پرونده و بازجویی روانه زندان شد.
 

وی همچنین از کشف و ضبط 3 کیلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع تریاک از یک دستگاه سواری تیبا در پوشش یک خانواده 4 نفره در محور طبس به بردسکن خبرداد و گفت: ماموران ایستگاه ایست و بازرسی سه راهی درونه در بازرسی از این خودرو مقدار 3 کیلو و 500 گرم تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای در بدنه خودرو جاسازی شده بود را کشف و ضبط کردند.

متهمان پس از بازجویی و تشکیل پرونده در دادسرا توضیحات لازم را ارائه دادند.

انتهای پیام//ح. ص.
 

کشف مواد مخدر در  بردسکن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.