لزوم اقدام انقلابی قوه قضائیه برای مبارزه با فساد اقتصادی/مجلس شورای اسلامی بعد نظارتی خود را بر قوه ی مجریه بیشتر کندعضو مجلس خبرگان رهبری گفت: قوه قضائیه با قاطعیت انقلابی برای مبارزه با فساد اقتصادی و رانت‌خواری، اقدام و گزارشات را به مردم اعلام کند.

آیت‌الله عباس کعبی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به راه برون‌رفت از وضعیت فعلی اقتصاد اظهار کرد: دولت باید برای برون‌رفت از مشکل معیشتی به سمت اصلاح برنامه‌های اقتصادی و تقویت تیم اقتصادی و اجرایی کردن برنامه‌های اقتصاد مقاومتی حرکت کند.

وی در ادامه افزود: شورای هماهنگی اقتصادی که دستور تشکیل آن از سوی رهبری داده شد و جلسات فعالی هم دارند؛ نسبت به تقویت سرمایه‌گذاری و تولید، اصلاح نظام بانکی، انضباط مالی و توجه به طبقات محروم و مستضعف و مبارزه با فقر مطلق باید یک برنامه عملی داشته باشد، به گونه‌ای که این اطمینان در مردم ایجاد شود که دولتمردان در مسیر حل مشکلات معیشتی مردم جدی هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری به وحدت و همدلی مسئولان برای حل مشکلات اقتصادی اشاره و تصریح کرد: حل مشکلات اقتصادی با همدلی، وحدت، اقتدار و کارآمدی و روحیه انقلابی قابل تحقق است و از سوی دیگر قوه قضائیه با قاطعیت انقلابی برای مبارزه با فساد اقتصادی و رانت‌خواری، اقدام و گزارشات را به مردم اعلام کند، کما اینکه تلاش‌های خوبی در حال انجام شدن است و توسط سخنگوی قوه قضائیه نیز اعلام شدند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه گفت: از سوی دیگر مجلس شورای اسلامی بعد نظارتی خود را بر قوه مجریه جهت برون‌رفت از این وضعیت بیشتر کند و در نهایت تحقق مطالبات کلان راهبردی رهبری از قوای سه‌گانه راه‌حل پیشرفت و ایجاد عدالت و برون‌رفت از وضعیت فعلی است.

آیت الله کعبی در پایان خاطرنشان کرد: اعضای مجلس خبرگان به مردم این اطمینان را می‌دهند که تا تحقق مطالبات رهبری و رفع مشکلات فرهنگی و معیشتی و برون‌رفت از وضعیت فعلی، مطالبات مردم را پیگیری می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۶:۵۵ ۰۷ مرداد ۱۳۹۷
برخورد جدی هرچه زودتر با فساد اقتصادی صورت بگیرد
آخرین اخبار