عضو مجلس خبرگان رهبری گفت:در مورد توان موشکی، اقتدار بازدارنده دفاعی و منطقه‌ای با احدی مذاکره نمی‌کنیم.

آیت‌الله عباس کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره احتمال خروج آمریکا از برجام در 22 اردیبهشت و طرح مذاکرات منطقه‌ای و دفاعی، اظهار کرد: موضع جمهوری اسلامی ایران در مورد برجام پایبندی به تعهدات است و تحت هیچ شرایطی با مذاکرات مجدد برای اضافه و یا کم کردن از مفاد برجام موافقت نخواهد کرد.

وی ادامه داد: ترامپ و کشورهای اروپایی به دنبال برجام 2 و 3 هستند اما ما در مورد توان موشکی، اقتدار بازدارنده دفاعی و منطقه‌ای با احدی مذاکره نمی‌کنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه یکی از فواید مهم برجام ثابت شدن بدعهدی و نقض تعهدات آمریکایی‌ها بود، تصریح کرد: دولت آمریکا در زمان اوباما قابل اعتماد نبود چنانچه در دوره ترامپ هم به هیچ وجه قابل اعتماد نیست.

آیت‌الله کعبی با اشاره به اینکه در دوره ریاست جمهوری ترامپ چهره مکارانه، شیطانی و خیانتکارانه آمریکا بیشتر برملا شد، گفت: اگر آمریکایی‌ها از برجام خارج شوند جمهوری اسلامی با اقتدار بیشتری برنامه‌های هسته‌ای خود را ادامه می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی برای هر شرایطی کاملا آماده است، گفت: تهدیدهای دشمنان تاثیری روی مردم ما ندارد و این تهدیدها بدون پشتوانه است.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: آمریکا در منطقه شکست سنگینی از محور مقاومت اسلامی و دولت‌های محور مقاومت چه در لبنان، سوریه، عراق و یمن خورده است و از این شکست عصبانی شده و به استیصال رسیده است.

آیت‌الله کعبی با بیان اینکه آمریکایی‌ها می‌خواهند با عربده کِشی، خودی‌ نشان دهد، ادامه داد: رژیم صهیونیستی و آمریکا امروز بسیار ضعیف‌تر از گذشته شده اما جمهوری اسلامی توانمندتر شده است.

وی با تاکید بر اینکه  ملت ایران در مقابل فریب‌های دشمن هوشمند است، بیان کرد: دشمن به جنگ روانی و دامن زدن به شایعات روی آورده است و تلاش می‌کند محاسبات دولتمردان و ملت را تغییر دهد اما دولت و ملت، متحد و یکپارچه دست آمریکایی‌ها را خوانده و تحت تاثیر جنگ روانی آنان قرار نمی‌گیرند.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: راه پیشرفت کشور بر پایه اقتصاد مقاومتی و مبارزه با فساد اقتصادی است و همگان باید تلاش کنند تا تولید داخلی تقویت شود که به تبع آن نیز اشتغال ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/

مذاکره درباره قدرت نظامی ایران به هیچ‌وجه معنایی ندارد

ترامپ کور خوانده است/ ما بیش از همیشه شعار مرگ بر آمریکا را سرخواهیم داد

برچسب ها: برجام ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار