تیم اقتصادی دولت باید چابک‌تر شود/برای حل مشکلات معیشتی هیجانات کاذب را کنار بگذاریمعضو مجلس خبرگان رهبری گفت: تیم اقتصادی دولت تیم اقتصادی ویژه‌ای نیست و در بعضی مواقع در جنگ اقتصادی با دشمن کوتاهی‌هایی را انجام می‌دهند.

آیت‌الله عباس کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اولویت مسائل روز کشور گفت: اولویت اول کشور در حال حاضر مقابله با جنگ اقتصادی است که دشمن به راه انداخته  و امروز باید با مدیریت اوضاع و کنار گذاشتن هیجانات کاذب به حل مشکلات معیشتی مردم پرداخت.

وی در ادامه مطرح کرد: دولت امروزه باید با تدبیر بسیار بالای خود نسخه‌ای برای حل مشکل معیشتی مردم مطرح کند که این نسخه با وجود افزایش تولید داخلی و حمایت از کالای ایرانی تحقق می‌یابد.

وی در ادامه با اشاره به ناکارآمدی تیم اقتصادی دولت گفت: متأسفانه دیده می‌شود که تیم اقتصادی دولت تیم اقتصادی ویژه‌ای نیست و در بعضی مواقع در جنگ اقتصادی با دشمن کوتاهی‌هایی را انجام می‌دهند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان خاطرنشان کرد: آنچه که فوریت دارد این است که دولتمردان باید در تیم اقتصادی چابکی را ایجاد کنند تا در سال حمایت از کالای ایرانی به این شعار تحقق ببخشند.

انتهای پیام/

برچسب ها: احزاب ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار