جهادگران به مدت ۷ روز به مردم مناطق ریگان خدمات جهادی ارائه دادند.

خدمت رسانی به روش جهادگرانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنابه اعلام روابط عمومی بسیج سازندگی استان کرمان؛ جهادگران خواهر و برادر از ۳۰ تیر به مدت ۷ روز در مناطق ریگان به مردم این مناطق خدمات مختلف عمرانی و فرهنگی ارائه دادند.

دربخش برادران در قالب اردوی جهادی شهید خدابخش هاشمزی از ۳۰ تیر در منطقه صعب العبور روستای سرزه که در فاصله ۶۸ کیلومتری از مرکز شهرستان ریگان با جمعیت ۱۰۰ خانوار قرار دارد، به مدت ۷ روز، با حضور ۲۵ نفر در عرصه‌های عمرانی و فرهنگی فعالیت‌های زیادی انجام شد.
تکمیل مسجد این روستا، شروع ساخت یک غسالخانه و اتمام ساخت سرویس‌های بهداشتی برای مسجد و افراد بی بضاعت از اقدامات عمرانی و آموزش در عرصه‌های احکام، قرآن، دین و ... با حضور یک روحانی به مردم این روستا از اقدامات این گروه جهادی در این مدت بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، امام جمعه موقت شهرستان ریگان و مسئول بسیج سازندگی شهرستان ریگان در پایان این اردو‌ی جهادی ضمن بازدید از این اردو از جهادگران قدردانی کردند.

خواهران نیز در قالب اردوی جهادی شهید آبیار با حضور ۱۵ نفر از ۳۰ تیر به مدت ۷ روز در روستای قاسم آباد از توابع شهرستان ریگان با برگزاری کلاس‌های آموزشی روانخوانی، روخوانی، احکام ویژه خواهران، نقاشی، سبک زندگی اسلامی و مشاوره در عرصه فرهنگی فعالیت کردند.

روستای قاسم آباد که در فاصله ۳۵ کیلومتری از شهرستان ریگان قرار دارد، دارای جمعیت ۲۰۰ خانواری است.
انتهای پیام/ح

اردوی جهادی 7روزه در مناق محروم ریگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار