فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از كشف 191 هزار نخ سیگار قاچاق در شهرستان کنگاور به ارزش یک ميليارد و 910 میلیون ریال خبر داد.

منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه گفت : ماموران انتظامی كنگاور با انجام كارهای اطلاعاتي از ورود يك محموله سيگار قاچاق توسط يك دستگاه پژو پارس به داخل شهرستان مطلع شدند.

وی ادامه داد: ماموران با توجه به شناسايي مسير حركت خودرو اقدام به کنترل نامحسوس محور مذکور کرده تا در نهایت خودروی مورد نظر شناسایی و دستور توقف آن صادر شد.

سردار امان اللهی خاطرنشان کرد: ماموران پلیس در تعقیب و گریز خودروی حامل کالای قاچاق موفق به توقیف خودرو شدند اما با توجه به کوهستانی بودن منطقه، راننده پژو پارس موفق به فرار شد که البته تلاش برای دستگیری وی با جدیت ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به انتقال خودرو به مقر پلیس، یادآوری کرد: از این خودرو تعداد 191 هزار نخ سیگار قاچاق کشف شد.

وی ادامه داد: طبق نظر کارشناسان، ارزش محموله سیگار قاچاق کشف شده به یک ميليارد و 910 ميليون ریال می رسد.

سردار امان اللهی در پایان برخورد با پدیده قاچاق را یکی از مهمترین اولویت های پلیس کرمانشاه عنوان و تصریح کرد: در این راستا بدون هیچگونه گذشتی با قاچاقچیان برخورد می شود.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

ورود يك محموله سيگار قاچاق به شهرستان کنگاور

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.