معاون استانداری فارس از بهره برداری از حدود ۶۰ پروژه ورزشی همزمان با هفته دولت در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ عنایت اله رحیمی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس در جلسه بررسی طرح‌های عمرانی اداره کل ورزش و جوانان، ابرازامیدواری کرد که در هفته دولت و با بهره برداری از حدود ۶۰ پروژه ورزشی در استان شاهد فراهم سازی زمینه گسترش ورزش همگانی در نقاط مختلف شهری و روستایی استان باشیم.

رحیمی از ورزش به عنوان ابزاری برای ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه یاد کرد و افزود: امروز هر یک ریال هزینه کرد در حوزه ورزش سرمایه گذاری برای داشتن و ساختن جامعه‌ای سالم و با نشاط در آینده است.

وی با بیان اینکه نباید برای توسعه اماکن ورزشی در نقاط مختلف استان دست و دل کسی بلرزد، افزود: نقش ورزش در بهبود و تقویت سلامت مردم انکارناپذیر است و خانواده‌ها باید نسبت به این امر حساس باشند و بخشی از ساعات زندگی روزانه خود را به این مهم اختصاص دهند.

رحیمی با اشاره به ساخت چشمگیر اماکن ورزشی در روستا‌ها و نقاط کم‌تر برخوردار استان، این اقدام را رویکردی مناسب جهت توسعه ورزش همگانی دانست و گفت: ورزش همگانی مربوط به تمام اقشار جامعه است و با توجه به آثاری که در سلامت، تقویت پیوست‌های ارتباطی و ایجاد و تقویت نشاط دارد باید مورد توجه باشد.

وی ایجاد جامعه‌ای سلامت و همراه با نشاط اجتماعی را یکی ازدغدغه‌های کنونی مدیران جامعه دانست و افزود: تقریبا تمام کارشناسان مسائل اجتماعی متفق القولند یکی از راه‌های کم هزینه که کمترین آسیب اجتماعی در آن است و سبب شادی و نشاط اجتماعی می‌شود ورزش است.

معاون استانداری فارس با استقبال از عملکرد اداره کل ورزش و جوانان استان درتوزیع امکانات سخت افزاری درنقاط مختلف استان براساس نگاهی عدالت محور، افزود: عوامل محیطی که باعث می‌شوند شهروند احساس شادی و نشاط پیدا کند برگرفته از اجتماع است که فراهم کردن آن بر عهده ما مسئولان است.

رحیمی اظهار کرد: رضایتمندی درونی مهمتر از نشاط اجتماعی است بنابراین نقش افراد در ایجاد احساس شادی و نشاط مهمتر از دولت و فراهم کردن رفاه در جامعه است، اما وظیفه دولت بسترسازی برای ایجاد حس رضایتمندی درونی برای شهروندان است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس تصریح کرد: در این جلسه هماهنگی‌های لازم برای سهولت در روند ساخت و تکمیل پروژه بزرگ ورزشگاه شش هزار نفره شیراز و تعدادی دیگر از پروژه‌هایی که در نقاط مختلف استان درحال ساخت است انجام شد.
انتهای پیام/ر

بهره برداری از طرح های ورزشی در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار