رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت : بیمارستان الزهرا گیلانغرب با کمبودهایی در زمینه پزشک متخصص مواجه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت : بیمارستان الزهرا این شهرستان با کمبودهایی در زمینه پزشک متخصص مواجه است که با تمهیدات اتخاذ شده و پیگیری های صورت گرفته ، جذب جراح متخصص داخلی ، رادیولوژی ، متخصص اطفال و سایر رشته های مرتبط در دستور کار است.

وی گفت : با اضافه شدن سهمیه جدید استان کرمانشاه ، جذب کادر پزشکی متخصص برای بیمارستان الزهرا گیلانغرب تا آبان امسال نهایی می شود و مشکلات فراروی این بخش رفع خواهد شد.

مرادی افزود : حوزه سلامت مناطق زلزله زده و محروم شهرستان های غربی این استان ، به طور مستمر تحت نظارت کامل است تا از بروز مشکلات احتمالی به ویژه بیماری های واگیردار در این مناطق جلوگیری شود.

وی از تجهیز بیمارستان الزهرا گیلانغرب به عنوان پشتیبان برای مواقع اضطراری و ارائه خدمت به زلزله زدگان یاد کرد و گفت :این بیمارستان به دستگاه رادیولوژی دیجیتال و اتوکلاو استریل اتاق عمل استاندارد مجهز می شود که اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح پنج میلیارد ریال است که این اعتبار با توجه به بازدید سال گذشته وزیر بهداشت و درمان از مرکز درمانی این شهرستان تامین شده است.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

تجهیز بیمارستان الزهرا گیلانغرب به عنوان پشتیبان برای مواقع اضطراری

 

 

 

برچسب ها: اخبارپزشکی ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.