رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی گفت: از ابتدای سال ٩٦ تاکنون ٤١ هزار کتاب به مبلغ ٨٢٥ میلیون تومان در مراکز مختلف شهرستان دشتی توزیع شده است.

٤١ هزار کتاب در دشتی توزیع شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حمید زارعی در جلسه انجمن کتاب خانه‌های عمومی شهرستان دشتی که عصر دیروز در فرمانداری دشتی برگزار شد، اظهار داشت: از ابتدای سال ٩٦ تاکنون ٤١ هزار کتاب به مبلغ ٨٢٥ میلیون تومان بین ٤٠٢ باشگاه کتاب خوانی و مراکز مختلف فرهنگی و نهاد‌های شهرستان دشتی توزیع شده است.

وی ادامه داد: ٦٠ قفسه کتاب نیز توسط این اداره در مدارس مختلف شهرستان اعم از بخش مرکزی، کاکی و شنبه و طسوج ساخته شده است.

زارعی افزود: برگزاری پنج نمایشگاه کتاب از سال گذشته تاکنون، برگزاری نمایشگاه علوم قرآنی با توزیع ٢٥ میلیون بن کتاب، برگزاری جشنواره قهرمان کتاب و کارگاه‌های مختلف آموزشی ویژه مربیان باشگاه‌ها و تقدیر از مروجین و خیرین کتاب، رونمایی از ٢٠ کتاب مولفین دشتی بخشی از برنامه‌های اجرا شده در حوزه کتاب بوده است.

وی با اشاره به منابع محدود اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی تصریح کرد: سال گذشته بیش از ٥٠ درصد هزینه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش توسعه کتاب خوانی و دبیرخانه پایتخت کتاب بوده و با توجه به منابع محدود مالی به تنهایی نمی‌تواند دبیرخانه پایتخت کتاب و روستا‌های دوستدار کتاب را فعال کند و نیاز به یاری و تلاش سایر ارگان‌ها دارد.

انتهای پیام/م

توزیع کتاب در دشتی در از ابتدای سال ٩٦ تاکنون

برچسب ها: معرفی کتاب ، باز نشر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.