امام جمعه موقت یاسوج گفت: مسئولان باید با فساد مالی مبارزه کنند و فرصت جولان به معاندان و بدخوان نظام ندهند .

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  یاسوج  امام جمعه موقت یاسوج در خطبه های امروز نماز جمعه این شهر با اشاره به سالروز برگزاری اولین نماز جمعه تهران در 5مرداد 1358به امامت آیت الله طالقانی گفت: امام راحل باتوجه به اندیشه های بلند و تاسی از فرامین قرآن کریم به برگزاری اولین نمار جمعه در نظام مقدس جمهوری اسلامی اقدام کرد.

حجت الاسلام حسینی صدر افزود:نماز جمعه در فقه سیاسی جایگاه والایی دارد و امروز نه تنها در سراسر ایران بلکه در کشور های اسلامی نیز این فریضه مهم دارای ارزش وبرکات زیادی است.

وی همچنین به شهادت شیخ فضل الله نوری اشاره کرد و گفت: ایشان شخصیتی بزرگ و ضد استبدادی داشت .

حسینی صدر با اشاره تروریست خطاب کردن ایران توسط وزیر امور خارجه آمریکا افزود: این درحالی است که دولتمردان امریکا به حقوق مردم فلسطین تجاوزه کرده و به کشتار زنان و کودکان بی گناه و توهین به مسئولان و مردم ایران اقدام می کنند .

حجت الاسلام حسینی صدر گفت: مسئولان باید با فساد مالی مبارزه کنند و فرصت جولان به معاندان و بدخوان نظام ندهند .

وی به منابع اقتصادی امریکا در زمینه فروش سلاح اشاره کرد و افزود: امریکا و حامیانش به دنبال راه اندازی جنگ در کشورهای مختلف و غیر همسو با خود هستند تا بتوانند برای تسلیحات خود بازاریابی کنند .

امام جمعه موقت یاسوج بااشاره به اینکه امریکایی ها نمی خواهند کشوری به اسم فلسطین وجود داشته باشد گفت:در قانونی که توسط رژیم صهونیستی و با حمایت امریکا به تصویب رسیده اسرائیل را وطن یهودیان معرفی و از سایر یهودیان برای عزیمت و سکونت در این کشور تاکید کردند.

حسینی صدر به برخی مشکلات ناشی از کمی بارش در کشور و به تبع آن در استان اشاره کرد و گفت: مردم باید در مصرف آب و برق صرفه جویی کنند چرا که شایسته نیست عده ای آب شرب کافی ندارند در حالی که برخی از آب شرب برای آبیاری مزارع و باغ های خود استفاده کنند.

انتهای پیام/غ

تاکید برصرفه جویی در مصرف آب

برچسب ها: نماز جمعه ، آب شرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.