امام جمعه موقت یاسوج :تاکید بر اینکه مردم دنیا آمریکا و جنایت‌های غیر انسانی آن را می‌شناسند و آگاه هستند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید‌امان‌الله حسینی‌صدر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یاسوج اظهار داشت: ادعای آمریکا برای دفاع دورغین از حقوق بشر حربه‌ای برای رسیدن منافع نامشروع این کشور جنایتکار و ارتکاب انواع جنایت‌ها در دنیا است.

وی با تاکید بر اینکه مردم دنیا آمریکا و جنایت‌های غیر انسانی آن را می‌شناسند و آگاه هستند، عنوان کرد: آمریکا تاکنون جنایت‌های متعددی را علیه ایران و دیگر کشورهای اسلامی از جمله یمن، عراق، سوریه و لبنان مرتکب شده است.

حسینی‌صدر با اشاره به اینکه برخی کشورهای حوزه خلیج فارس با آمریکا علیه دیگر کشورهای اسلامی همراهی می‌کنند‌، ادامه داد: حمله نظامی عربستان سعودی به یمن با حمایت آمریکا انجام شده است.

مسئول نمایندگی دفتر ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: آمریکا و متحدانش به دنبال تجزیه کشورهای اسلامی هستند و هدف اصلی آنان نیز چپاول و غارت منابع کشورهای ملت‌های مسلمان است.

حسینی‌صدر با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور، تاکید کرد: مسئولان برای کاهش مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم تلاش کنند و با مفسدان اقتصادی که از این وضعیت نوسانات قیمت بازار طلا و ارز سوء استفاده می‌کنند قاطعانه برخورد کنند.

وی خواستار جلوگیری از فعالیت مفسدان اقتصادی و سوء استفاده کنندگان از وضیت بازار طلا و ارز شد و افزود: به طور حتم در صورت ورود جدی و برخورد با سوء استفاده کنندگان بازار طلا و ارز شاهد کاهش مشکلات هستیم.

انتهای پیام/د

امام جمعه یاسوج تاکید برحل مشکلات اقتصادی

برچسب ها: نماز جمعه ، فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.